מיני פנטהאוז באשדוד נמכר בכ-8.4 מ''ש


להאזנה לתוכן:

חברת ''קלוד נחמיאס'' מדווחת על מכירת מיני פנטהאוז בקומה ה-26 במגדלי K שברובע הסיטי. במפרט: 3 סוויטות פרטיות, סלון רחב ידיים, מטבח גורמה ויחידת הורים רומנטית

דירת מיני פנטהאוז יוקרתית ומפוארת במגדלי K באשדוד נמכרה במחיר של כ-8.4 מ''ש. הדירה  בגובה של כ- 127 מ' מעל פני הקרקע, גובה תקרה רצפה כ-4.1 מ', משתרעת על פני 310 מ"ר עם 99 מ"ר של מרפסות ענקיות וכוללת 3 סוויטות פרטיות, סלון רחב ידיים, מטבח גורמה מעשה ידי אומן, יחידת הורים רומנטית הצופה אל הים ובה אמבטיה מפנקת וחדר ארונות גדול.

מדובר בשני מגדלים, בני 42 קומות כל אחד הממוקמים בלב רובע הסיטי של אשדוד, מרחק הליכה לחוף הים, להיכל התרבות החדש, לקניונים, למרכזי הבילוי, המסעדות ולכל השירותים העירוניים. מעצם מיקומם, גובהם ועיצובם המרהיב ברור כי מגדלים אלו יהפכו עם הזמן לאייקון המוביל של העיר אשדוד. בכניסה למגדלים לובי מפואר עם שמירה 24/7, בלובי טרקלין מפואר וגישה לכל אחד מהמגדלים, המרושתים במערכת מצלמות המעגל סגור הנשלטות ע"י חברת השמירה להקניית ביטחון מלא לדיירי הפרויקט. לכל מגדל ארבע מעליות מהירות, בעלות מהירות כפולה מזו של מעלית רגילה המותקנת במגדל מגורים סטנדרטי.

 המגדלים מונים 28 קומות מגורים הממוקמות מעל מבנה בן 14 קומות של מסחר, משרדים וחניונים. לרשות דיירי המגדלים עומדות שלוש קומות של חניות פרטיות הממוקמות מעל פני האדמה עם איוורור טבעי מלא, זאת בנפרד מהחניון התת קרקעי המשרת את שאר המבקרים במתחם. דיירי הפרויקט ייהנו מחדר כושר וספא מהמפוארים בארץ וכן כנסת גדול ומפואר המשרת את באי המתחם.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה