בנמל אשדוד החליטו להפסיק את ההתקשרות עם שתי חברות של חסן


להאזנה לתוכן:

בעקבות דיון בועדת הביקורת של הדירקטוריון בדו"ח שהוכן בעניינו של אלון חסן ע"י מבקר חיצוני, קיבל דירקטוריון החברה בישיבתו מהיום את המלצות המבקר החליט לבטל את ההתקשרות עם חברת הופס ולא לאפשר כניסת משאיות של בן עידן הובלות בע"מ

הפסטיבל סביב אלון חסן, עסקיו והקשרים שלהם מול נמל אשדוד ממשיך - בישיבת דירקטוריון הנמל, שהתקיימה היום בעקבות דוח ביקורת של מבקר חיצוני, החליטו חברי הדירקטוריון להפסיק את רכישת המוצרים של חברת א.י. הופס תעשיות בע"מ ולא לאפשר כניסת משאיות של חברת בן עידן הובלות בע"מ לשטח הנמל, כל עוד מתקיים ניגוד עניינים בענין החברות הנ"ל.

בהודעה לתקשורת מציינים בנמל כי תמשיך להתבצע בדיקה לגבי חברת דנה שירותי נמל ולוגיסטיקה בע"מ, ולקיים דיון נוסף בהמשך הפעילות מול חברה זו.

כזכור, ביום שישי האחרון, במהדורה המרכזית של ערוץ 2, התפרסמה כתבת תחקיר על אלון חסן ועסקיו האישיים שעובדים עם נמל אשדוד. בעקבות התחקיר השעה עצמו חסן מתפקידו כיו"ר ועד העובדים, עד לסיום הבדיקה בטענות שעלו בכתבה, אותן שלל חסן מכל. לדברי חסן, בנמל אשדוד ידעו על עסקיו והוא קיבל אישורים על כך, אך בנמל מכחישים ומציינים כי "בניגוד לפרסומים בענין, ועדת הביקורת מעולם לא אישרה עיסוקים נוספים כלשהם של מר אלון חסן".

פרקליטיו של יו"ר ועד עובדי נמל אשדוד אלון חסן פנו למנכ''ל נמל אשדוד שוקי סגיס וטענו כי עד כה לא קיבלו את הודעת הדירקטוריון, שהחליט אחר הצהריים לאסור על משאיות החברות שבבעלותו של חסן להיכנס לנמל.

במכתב ששלחו טוענים עורכי הדין בני כץ ורונאל פישר כי מדובר ב"בריונות לשמה, ללא צדק וללא חוק". לטענתם, ההחלטה לא תוכל להיכנס לתוקף מבלי שיינתן להם להשמיע את טענותיהם.


תמונה: אתר חברת "נמלי ישראל"
 

 

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה