עובדי המועצה הדתית הפתיעו את יו"ר המועצה ביום הולדתו


להאזנה לתוכן:

הרב עובדיה דהן, יו"ר המועצה הדתית באשדוד, חגג השבוע יום הולדת בצורה מיוחדת - הוא פשוט שכח. מי שלא שכחו את יום הולדתו היו אלה עובדי המועצה הדתית, שהפתיעו אותו במסיבה קטנה במועצה

אתמול, נקראו במפתיע נציגי המחלקות השונות אל לשכת יו"ר המועצה הדתית. הם לא הבינו למה אמרו להם לעזוב לרגע את הכל ולהגיע, אבל כשהם הגיעו הם הופתעו עוד יותר. מדובר היה בהפתעת יום הולדת מצומצמת שנערכה ליו"ר המועצה הרב עובדיה דהן שליט"א, שחגג את יום הולדתו, וכנראה שגם הוא מרוב עיסוקים לא כל כך זכר מכך. את מסיבת ההפתעה ארגנה מנהלת הלשכה וועד העובדים של המועצה.

הרב, שלרגע היה מופתע מהמחווה, התעשת במהרה וסיפר על העבודה הקשה בימים אלו, על איך שמפקחי ומשגיחי הכשרות רצים מעסק לעסק ומסייעים בניקיונות העסקים ובהכשרות לפסח, על החלוקה הגדולה של תווי קניה לאלפי תושבי העיר מעוטי היכולת ועל הפעילות במחלקת המקוואות, בתי כנסת, והתמיכה האדירה לתושבי העיר. כזכור לא מזמן זכתה המועצה הדתי והרב עובדיה דהן העומד בראשה בתעודת הערכה משר הדתות.

בירך את הרב , מ"מ ראש המועצה המוהל רבי דוד בן מנחם, ששיבח את הרב וברכו שיאריך ימים על ממלכתו. עוד ברכו הרב בן חמו שליט"א, נציגי המחלקות השונות, נציגי ציבור ועובדי עיריה שהגיעו במיוחד לברך ולהתברך.

גם אנו מצטרפים לברכות ומאחלים לרב עובדיה דהן בריאות, ושיזכה להמשיך במעשה ידיו לרווחת תושבי העיר אשדוד.

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה