פחות משבוע לתאונה הקטלנית בנמל אשדוד - "אור ירוק" העניקה אות מצוינות לנמל


להאזנה לתוכן:

עמותת "אור ירוק", העמותה ששמה לה למטרה שינוי תרבות הנהיגה בישראל, הודיעה אמש על הענקת אות המצויינות בבטיחות בתחבורה לנמל אשדוד. ההודעה של אור ירוק מגיעה לתקשורת פחות משבוע אחרי התאונה הקטלנית בנמל, בה נהרג עובד ניקיון שרכב על אופניו בשטח הנמל ונפגע ממשאית

ביום שלישי שעבר נהרג עובד ניקיון בן 77 בנמל אשדוד. הוא נפגע ממשאית בשטח הנמל שעה שהיה על אופניו. צוותים של מד"א ואיחוד הצלה דרום שהגיעו למקום ניסו לבצע בו פעולות מצילות חיים, אך ללא הצלחה. נהג המשאית שפגעה ברוכב האופנים כלל לא הבחין שפגע ברוכב האופניים והמשיך בנסיעתו.

בעיתוי הזוי משהו, עמותת אור ירוק לשיפור תרבות הנהיגה, הוציאה הודעה לתקשורת על הענקת אות המצוינות בבטיחות בתחבורה לנמל אשדוד.

בהודעת אור ירוק נכתב: "במהלך כנס עמותת "אור ירוק" שהתקיים לאחרונה, העניק מועדון המצוינות בבטיחות התחבורה (מ.ב.ת) שהוקם ביוזמת עמותת "אור ירוק", תעודות הוקרה מיוחדות
לחברות וארגונים המצטיינים בבטיחות התחבורה. בין מקבלי התעודות גם נמל אשדוד, שקיבלו את התעודה מידי שמואל אבואב, מנכ"ל עמותת "אור ירוק". אות ההצטיינות ניתן לנמל אשדוד על כך ששמרו על כללי הבטיחות בתחבורה ואף הגדילו לעשות כאשר הקפידו על כללים נוספים בתחום למרות שהם אינם מחויבים להם על פי חוק. בין הקריטריונים שנבחנו להענקת אות ההוקרה: מתן הכשרות והדרכות לבעלי רכבים מליסינג ובעלי מקצועות נהיגה בחברה, חדשנות בבטיחות בדרכים, פעילות של עובדי החברה בקרב הקהילה למען שיפור הזהירות בדרכים ועוד."

 
מנכ"ל אור ירוק, שמואל אבואב אמר בעקבות הענקת תעודת המצוינות: "נמל אשדוד מהווים דוגמא למגזר העסקי והציבורי בכל הנוגע לבטיחות בתחבורה. אנו שמחים להעניק להם תעודה זו ומקווים כי ארגונים וחברות נוספים ילמדו מהם".

צילום: צביקה לבל - HNN.CO.IL

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה