צומת מסוכן - פצועים בתאונה בכניסה לרובע ט' (תמונות ווידאו מהזירה)


להאזנה לתוכן:

בכניסה לרובע ט' משדרות ירושלים - 4 פצועים בתאונה בצומת המסוכנת והלא מרומזרת. כונני מד"א ואיחוד הצלה דרום העניקו טיפול לפצועים, תוך שהם מחלצים את אחת הפצועות מהרכב. הפצועים- 1 בינוני, 3 קל פונו באמבולנסים של מד"א אל בית החולים. בתוך כך מתלוננים תושבי האזור כבר תקופה ארוכה על ריבוי תאונות במקום זה, שכבר גבה חיים בעבר.
כתבנו הוזעק לזירת האירוע והביא צילומי וידאו ותמונות מהמקום

שוב תאונה בכניסה לרובע ט' מכיוון שדרות ירושלים. בתאונה היו מעורבים שני כלי רכב, כשאחד מהם ניסה לפנות לכיוון הרובע, הוא נפגע מרכב שהגיע ממול. 

מתנדבים של איחוד הצלה דרום ואנשי מד"א לכיש העניקו הוזעקו למקום וחילצו את אחת הפצועות שנלכדה ברכב המעוך. צוות חילוץ מתחנת הכיבוי באשדוד הגיע לזירת וניתק את מצברי הרכבים מחשש להתלקחות.

בתוך כך מדווחים הן תושבי המקום והן אנשי ההצלה על ריבוי תאונות בצומת זה, שאינו מרומזר ואין בו כיכר. לא ברור מדוע טרם הוסדרה הכניסה הזאת לרובע בצורה טובה יותר.

על פי נתונים רשמיים של הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה, מחודש אוגוסט 2004 ועד אוקטובר 2012, אירעו בצומת זו כ-18 תאונות דרכים עם נפגעים. התפלגות הפצועים, כפי שמתועד בלמ"ס: 1 הרוג, 1 קשה ועוד 43 פצועים קל עד בנוני.

צילומים: עופר אשטוקר  - אשדוד נט

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה