נחתם הסכם העבודה עם בתי המלאכה של חברת נמל אשדוד


להאזנה לתוכן:

הם יכולים לחייך, הנהלת חברת נמל אשדוד חתמה אתמול (יום רביעי) על הסכם קיבוצי חדש עם סקטור בתי המלאכה, זאת לאחר 6 שנים של משא ומתן. החתימה על ההסכם התאפשרה לאחר שמוקדם יותר אתמול בבוקר התקבל אישור הממונה על השכר להסכם החדש. ההסכם נחתם בין הנהלת החברה לנציגי העובדים בבתי המלאכה ולהסתדרות. כך, נמסר על ידי דוברות נמל אשדוד.

דוברות הנמל מוסרת כי, אישור ההסכם מהווה נדבך נוסף בגיבוש האסטרטגיה התפעולית של חברת נמל אשדוד, במסגרתה נקבעו מספר תהליכי עבודה לצד שינוי של צורת העבודה בסקטור. בחברה גורסים כי הטמעת שינויים אלו תביא לשיפור משמעותי בשירות שניתן ללקוחות, בתפוקות המפעילים בקו המים ולצמצום משמעותי הצפוי להתקיים בזמן שהיית הכלים, כמו גם במשך תיקונם.

פרוט ההסכם
הסכם ההתייעלות קובע מערך של שינויים בשיטות העבודה של בתי המלאכה. 
ההסכם קובע כי יש להקים מערך של תהליכי הבניה במערך  התחזוקה המונעת כחלק בלתי נפרד מהעבודה השוטפת. בנוסף, הוסכם כי משמרת ב' תהפוך למשמרת לכל דבר ולא רק לתיקונים דחופים, כפי שהיה נהוג עד כה.
הוסכם שבמסגרת ההסכם תתקיים ניידות עובדים מלאה, אשר תאפשר להנהלת החברה, גמישות ניהולית בוויסות כוח אדם באתרי העבודה השונים על פי עומסי העבודה בזמן נתון.
כמו כן, הוחלט כי כלל עובדי בתי המלאכה ייהנו מתמריצים דומים לתמריצים להם זוכים עובדי תפעול, קרי פרמיות ע"פ תפוקות של עובדי התפעול בקו המים.
העובדים יתוגמלו גם על-פי מדדי שהיית כלים בנמל. לבסוף, הוחלט גם על עיגון החתמת כרטיס נוכחות מגנטי כפי שכבר נעשה בסקטור מינהל ומנ"ע תפעול.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה