תלמיד כיתה ב' הכין חנוכיית "כיפת ברזל"


להאזנה לתוכן:

המציאות אליה הורגלנו כולנו הפכה את מערכת יירוט הטילים "כיפת ברזל" לחלק מחיינו. ברוח הדברים, אוראל אמסילי, תלמיד כיתה ב' בבית ספר נוף ים, הכין חנוכיה בדמות מערכת כיפת ברזל... כולל טילים מוכנים לשיגור

בבית הספר היסודי "נוף-ים" ברובע י"א באשדוד מוצגת תערוכת חנוכיות מרהיבה, פרי יצירתם של התלמידים. החנוכיות הוכנו על ידי תלמידים בני כל השכבות בבית הספר, כאשר בחלק מהמקרים גם ההורים נתנו כתף וסייעו.

כל החנוכיות יפות ומרשימות. יש גדולות וקטנות, בצורות כאלה ואחרות, צבעוניות ובעלות גוון בולט אחד. היצירתיות בהחלט ניכרת. אולם את ההצגה גנבה חנוכיה בדגם משגר של מערכת 'כיפת ברזל', אותה בנה ברוח התקופה הילד אוראל אמסילי מכיתה ב'2. אפילו "טילי יירוט" מוכנים לפעולה, הוא לא שכח להכניס פנימה. 

"הרעיון היה שלי ושל אבא שלי, מאיר", אומר אוראל. "כשהיינו בחופש בזמן הלחימה, כשהיו הרבה אזעקות, ראיתי את כיפת ברזל וכמה היא הגנה עלינו. אז עלה הרעיון".  לדברי היוצר הצעיר, הוא אוהב לצייר, לשחק כדורגל, כדורסל וטניס. עמליה סמירנוב מכיתה ה'1 לדוגמא עיצבה חנוכיה שקניה נראים כמו כדים קטנים. "אמא שלי נתנה לי את הרעיון והחלטתי לעשות", אמרה הילדה.

מנהלת "נוף-ים", עליזה יפרח, היא שיזמה את התערוכה: "הרעיון מאחורי התערוכה הוא ליצור חנוכיות בראי הדורות תוך יצירה בחומרים ממוחזרים. העבודה משלבת תחומי דעת כמו מדעים, אומנות ומורשת והיא גם אפשרה לילדים לחוות זמן איכות עם ההורים בבית".

צוות בית הספר וועד ההורים בראשות אריאלה בונבידה לקחו חלק בהכנת התערוכה שמוצגת השבוע לציבור ההורים במסגרת מסיבות החנוכה הכיתתיות.

באדיבות דור גפני - העיר כאן דרום

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה