להאזנה לתוכן:

סקר 2012 - אשדוד מדורגת במקום החמישי בקרב ערי ישראל, שתושבי המדינה היו בוחרים להתגורר בה.
לשם השוואה, בשנת 2008, העיר דורגה רק במקום ה-13 מבחינת האטרקטיביות למגורים בה.
ראש העיר, ד"ר יחיאל לסרי: "ההעדפה הישראלית הברורה, מקורה בשורה ארוכה של הישגים בכל תחומי החיים בתקופה קצרה יחסית"


לפני שנים המושג א-שדוד היה כמילת גנאי או העלבה, היום מסתבר שבשנים האחרונות המוניטין של אשדוד עלה פלאים בקרב תושבי מדינת ישראל.

מכון הסקרים "גיאו קרטוגרפיה", פרסם היום את המחקר הארצי, שערכה ד"ר רינה דגני עבור כנס "מיתוג ערים", שהתקיים השבוע בירושלים בנושא "חיזוק כלכלה עירונית למינוף ולמיתוג ערים".

בשאלת הסקר - איפה הישראלים רוצים לגור? אז למרות הטילים שהתעופפו לכאן ...אשדוד דורגה במקום החמישי ברשימת ערי ישראל שתושבי המדינה היו בוחרים להתגורר בה.  

אשדוד מדורגת אחרי תל אביב, ירושלים, חיפה וראשון לציון ורעננה ולפני - חולון, הרצלייה, פתח תקווה, רמת גן, כפר סבא ושאר הערים בארץ.

מדובר בקפיצה דרמטית עבור אשדוד בדירוג ההעדפה של תושבי ישראל, שכן בשנת 2008, לפני כארבע שנים העיר דורגה במקום ה-13 בלבד.

מנתוני הסקר עולה כי בכל רגע נתון בין חמישה לשבעה אחוזים מתושבי ישראל מחפשים דירה באשדוד ורואים בעיר כאחת האלטרנטיבות שלהם למגורים.

ראש העיר אשדוד, ד"ר יחיאל לסרי, אמר השבוע כי אינו מופתע מההעדפה הישראלית הברורה וכי מדובר בנתון המשקף שורה של הישגים בכל תחומי החיים בתקופה קצרה יחסית. "הבחירה באשדוד כאחת מחמש הערים המועדפות והאטרקטיביות למגורים בישראל, היא בהחלט מתנת יומולדת מכובדת לעיר שמלאו לה השבוע 56 שנים".

 ד"ר לסרי מדגיש כי עיריית אשדוד פועלת על פי חזון שנבנה ועל פי תוכניות מקושרות תקציב בכל תחומי החיים, תוך בחינה עקבית ושוטפת בעמידה ביעדים שהוצבו. המצפן שלנו בעשייה העירונית הוא בראש ובראשונה העלאה מתמדת באיכות החיים של תושבינו. תושבי אשדוד שמחים וגאים להתגורר בעיר ועדים לשינויים ולהישגים. עובדת היותם השגרירים הטובים ביותר של אשדוד היא זו שהובילה לכך שהעיר הפכה למועדפת ברמה הארצית".

 האתר חוסם לתגובות אנונימיות - נשמח לקבל כאן תגובות מזהות באמצעות הזיהוי בפייס בוק.

סקר 2008:

 

 

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה