בעקבות האזעקה במוצ"ש נפלה עליזה מהמונית ושברה את עצם הירך


להאזנה לתוכן:

עליזה אוחנה בת 71 , הגיעה במוצאי שבת לאשדוד בכדי לבקר את אחותה, כשלפתע נשמעה אזעקה ברחבי אשדוד. עליזה מיהרה לצאת מהמונית בה שהתה ונפלה, כך שברה את צוואר הירך.
ביום ראשון האחרון עברה עליזה ניתוח מורכב בירך- החלפת מפרק. לדברי הרופאים "החלמה משבר כזה לוקחת זמן ממושך, אך אנו נעשה הכול כדי שעליזה תגיע לחתונתו של נכד, ביום חמישי הקרוב"
מאת: ענתי כהן

עליזה אוחנה (71), אמא ל- 10 ילדים וסבתא ל 26 נכדים ונין אחד, באה לבקר את אותה באשדוד. במוצאי שבת האחרונה החלה הסלמה באזור עוטף עזה, עליזה שמעה על המתיחות בדרום והחליטה להזמין מונית לביתה. "התקשרתי למונית שירות כי שמעתי שיש מתיחות ביטחונית בדרום", היא מספרת, אך האזעקה הצליחה להפתיע אותה בכל זאת "ואמרו לי שהמוניות נוסעות כסדרן. עליתי למונית, נסענו כמה מטרים, ואז החלה האזעקה והנהג פתח את הדלת וכולם רצו מהמונית. היא מוסיפה "אני רציתי מהר כדי לפנות מקום כנראה שרצתי מהר מדיי, ואז החלקתי בחוזקה ממדרגות המונית ישר לכביש, לא הייתי מסוגלת לקום, למרות שניסיתי, הכאבים היו חזקים מאוד".

עליזה שכבה על הכביש דקות ארוכות עד שאנשים החליטו להזעיק אמבולנס שיחלצה לחדר המיון . האורטופד בבית החולים קפלן ד"ר פאדי שוויקי, אמר כי הצוות הרפואי בחדר המיון ערך בדיקות מקיפות ומצא שבר בצוואר ירך שמאל כתוצאה מהנפילה.

עליזה  עברה ביום ראשון האחרון ניתוח מורכב להחלפת חצי מפרק ירך, בו הושתל בגופה פרוטזה שתחליף את צוואר הירך השבור. "לאחר הניתוח צפויה לה תקופת שיקום של מספר שבועות", מסביר האורטופד ד"ר שוויקי. יחד עם זאת, סיפרה עליזה בהתרגשות כי נכדה מתחתן ביום חמישי ועד כמה חשוב לה להגיע לחתונה. לדברי הצוות הרפואי: "אנחנו נעשה כל מאמץ על מנת שתוכל להגיע לחתונה ולהתהלך עם הליכון". עליזה מסכמת את המצב "אני יודעת שהרופאים המסורים בקפלן יעשו הכל כדי שאצא לחתונה על הרגליים. הבגדים החגיגיים כבר מוכנים..."   

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה