תושבת אשדוד קבלה צירי לידה בעקבות האזעקה במוצ"ש


להאזנה לתוכן:


במוצאי שבת בשעה 20:49 נשמעה אזעקה ברחבי אשדוד, קרן אוחנה בת 37 שהייתה בחודש היריון מתקדם, בדיוק נכנסה למיטה אחרי סוף שבוע ארוך. כשלפתע נשמעה אזעקה שבעקבותיה נתקפה בצירי לידה עזים. ביום ראשון מוקדם בבוקר ילדה קרן תינוק בריא.

קרן אוחנה בת 37 שהייתה בהריונה בשלישי נכנסה למיטה בשעה מוקדמת יחסית' עקב סוף שבוע ארוך
ומתיש כשלפתע נשמעה אזעקה ברחבי אשדוד המתריע להיכנס למרחב מוגן. קרן מספרת שכמה שניות אחרי שנשמעה האזעקה היא נתקפה בצירים לידה עזים. היא הופתעה מאוד שהאזעקה היא זו שגרמה לזירוז הצירים, מפני שהיא עובדת בשדרות בתור קוסמטיקאית וכידוע שם נשמעת אזעקה בשכיחות גבוהה, לדבריה: "אני קצת מפחדת מהאזעקות, למרות שאני שומעת אותם יחסית הרבה במהלך עבודתי בשדרות", היא מתארת, "אבל כאשר הן מגיעות למשפחתי ולמקום מגוריי זה מלחיץ יותר". 

לאחר שרצה קרן לממ"ד בביתה, הצירים עזים המשיכו ולא נתנו לה מרגוע ותדירותם לא פסקה. החליטה קרן, בהחלטה משותפת עם בעלה, שהם לא לוקחים סיכון והם נוסעים לבית החולים קפלן. "הגענו במוצאי שבת לבית החולים, והצוות הרפואי בחדר לידה עטף אותנו באהבה והרגיע אותנו", היא מספרת. "בסוף הייתה לידה טבעית ונולד בן מקסים ומתוק. לאורך כל הלילה ובבוקר התעדכנו לגבי המצב הביטחוני ולשלומם של ילדינו".

קרן שעכשיו היא אימא בפעם השלישית ביקשה להודות באופן אישי למיילדת חנה על שדאגה להרגיע אותה ולטפל בה במסירות לאורך הלידה ולאחריה.

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה