"יש קשר ישיר בין המאמץ וההשקעה לבין התוצאה"


להאזנה לתוכן:

כך אמרה ראש אגף כח אדם בצה"ל, האלופה אורנה ברביבאי לראש העיר אשדוד, ד"ר יחיאל לסרי, בעקבות הפעילות הענפה הנעשית בעיר להעלאת אחוז המתגייסים לשירות משמעותי בצה"ל

הביקור נערך בהמשך ישיר לחיזוק שיתוף הפעולה בין הרשות המקומית לצה"ל, ובמהלכו הוצגה העשייה בתחום ההכנה לקראת גיוס בקרב בני הנוער בעיר. "אנו כרשות מקומית מחזקים את נושא הגיוס בפעילויות רבות, ומקיימים שיח משמעותי עם בני הנוער, המנהלים והמחנכים על מנת להוביל את דור העתיד למיצוי מירב היכולות שלהם במסגרת הצבאית, תוך שיתוף פעולה מלא עם צה"ל, משרד החינוך, משרד הביטחון וגופים נוספים", אמר ד"ר לסרי בפתח הישיבה.


"אנו רואים חשיבות ראשונה במעלה לגיוס משמעותי לצה"ל של בנינו ובנותינו, ופועלים רבות להשגת המטרה החשובה הזו", הוסיף ד"ר לסרי. את תהליך ההכנה לשירות משמעותי, המכין את המועמדים לשירות בצה"ל ומעודד אותם לשירות משמעותי ולהשתתפות פעילה בתהליכי המיון, השיבוץ והגיוס, מוביל באשדוד מינהל החינוך בשיתוף פעולה מלא עם גורמי צבא.

בפגישה של ראש העיר עם ראש אכ"א השתתפו גם הממונה על החינוך יהודה פרנקל, ראש מינהל החינוך אריה מימון, מנהל חטיבה על-יסודית דני קליין, מנהלת המרכז העירוני לגיוס משמעותי אתי לוגסי, מנכ"ל החברה העירונית יגאל גמליאל, סמנכ"ל החברה אורן טואיל, ראש תחום נוער מזל שאלתיאל, מפקח חברה ונוער מאיר מלכה, מפקדת לשכת הגיוס בבאר-שבע סא"ל ענת אלון, מפקד מיטב אל"מ גיל בן-שאול ומפקדת מרחב דרום בחיל החינוך סא"ל כרמל דפרין.

ראש העיר ד"ר לסרי הציב כיעד מרכזי את העלאת שירות הגיוס לצה"ל על ידי חיזוק הנכונות והמוכנות בני הנוער לשירות משמעותי, תוך מתן דגש לטיפוח תחושת הזדהות והשתייכות של בני הנוער לעם ולמדינה.

ד"ר לסרי: "המטרה שלנו היא להגביר את תחושת האחריות של בני הנוער ומימוש זכותם וחובתם האזרחית לשמירה על ביטחון המדינה, תוך הדגשת השירות במערך הלוחם בהתאם לצרכי הצבא, כישוריהם ורצונותיהם. חשוב מאוד להקנות לבני הנוער ידע ומיומנויות הנדרשים להם לקראת שירותם הצבאי".

יש לציין כי בשנה האחרונה בוצעו פעילויות ייחודיות באשדוד במטרה להעלות את מספר המשרתים שירות משמעותי לצה"ל, ואתי לוגסי מונתה למנהלת תחום ההכנה לשירות משמעותי. בין הפעילויות השונות הוקם פורום מנהלים בראשות ראש העיר ד"ר לסרי, התקיים יום פתוח של לשכת הגיוס באשדוד ונערך סקר עירוני לתחום ההכנה לשירות משמעותי. לשנה הקרובה מתוכננות פעילויות רבות נוספות.

האלופה בריבאי שיבחה את הפעילות הענפה הנעשית באשדוד לגיוס משמעותי בצה"ל. "העבודה שמתבצעת בעיר ראויה להערכה ואנו נסייע להשגת היעדים", סיכמה.  

בסוף הפגישה המשיכו ראש אכ"א ונציגי מנהל החינוך  לפגישה עם תלמידים ומורים במקיף א'.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה