להאזנה לתוכן:

משה עמר, מי ששימש כדובר מערך הכיבוי באזור לכיש בשמונה השנים האחרונות, עוזב את תפקידו. עמר קודם לתפקיד מנהל תחום תורת הלחימה בנציבות הכיבוי הראשית. עמר, שזכה לשבחים לרבים מהעיתונאים המקומיים והארציים, שימש קודם כל קצין כיבוי אש באזורינו, וזכה להציל חיים רבים

שנתיים אחרי שזכה לצו הגנה ממבקר המדינה בגין חשיפת שחיתויות, רשף/מ משה עמר מסיים את תפקידו כדובר האיגוד, אך הפעם מדובר בהחלטה משותפת לעמר ולאיגוד. בשנה האחרונה החל משה עמר לשמש מנהל תחום תורת הלחימה בנציבות הכיבוי הראשית, ולמעשה כמעט ולא הגיע לתחנת הכיבוי באשדוד, אך המשיך לשמש כדובר המבצעי.
 
במכתב הפרידה שהוציא עמר השבוע, הוא כותב לעיתונאים: "בעקבות תפקידי החדש (כבר שנה) באגף המבצעים של נציבות כבאות והצלה, אני נאלץ לסיים את תפקידי כדובר האיגוד על מנת שאוכל להתמקד בתפקיד החדש אשר מחייב זאת". עמר מודה לעיתונאים על שיתוף הפעולה במשך השנים, ועל הבאת הידיעות על עבודת הכבאים לכלל הציבור.
 
עמר נמצא בשירותי הכיבוי כבר 18 שנה, מתוכן 8 שנים הוא משמש גם כקצין כיבוי וגם דובר מבצעי. חבריו לעבודה יודעים לפרגן לעמר על התקדמותו במערך הכיבוי, על אף שהוא יחסר לרבים מהם במשמרות בתחנת הכיבוי... וגם לנו העיתונאים.
 
מי שישמש כדובר האיגוד יהיה מפקד שירותי הכיבוי בלכיש, טפסר/מ יגאל זוהר.

צילום באדיבות אתר: HNN 
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה