תינוק שישן במיטת הוריו נלכד בין המיטה לקיר - פונה במצב בינוני


להאזנה לתוכן:

תינוק בן חודשים ספורים, שישן במיטת הוריו, נלכד בין המיטה לקיר ואיבד הכרתו לאחר שנחנק. האם מצאה אותו מעורפל הכרה והזעיקה את אנשי מד"א. הוא מפונה לבית החולים במצב בינוני.

כמעט אסון כבד ברובע ז: תינוק בן חודשים ספורים, שהושכב במיטת הוריו ברובע ז' באשדוד, נלכד בין המיטה לקיר. אימו של התינוק מצאה את בנה כשהוא מעורפל הכרה ומיהרה להזעיק את אנשי מד"א ואיחוד הצלה דרום. 

כוננים של מד"א ושל איחוד הצלה דרום, שהגיעו לבית המשפחה, מצאו את התינוק כשהוא מעורפל הכרה. הוא פונה בניידת אל בית החולים לאחר חנק במצב בינוני.

השבוע כבר אירע אירוע הדומה במאפייניו, כאשר תינוקת מנתניה מתה לאחר שראשה נלכד במיטת הוריה בין המזרון למיטה. התינוקת הייתה מאושפזת בבית החולים איכילוב במשך שלושה ימים, אבל ביום שיש האחרון היא נפטרה.

מחקירת המשטרה עלה כי התינוקת ישנה במיטת הוריה, כאשר מסיבה, שעדיין לא ידועה, נלכד ראשה בין המזרן למיטה והיא נחנקה. לאחר שהוריה הבחינו כי היא מחוסרת הכרה, הם פינו אותה לבית החולים לניאדו בנתניה.

בארגון בטרם לבטיחות - לבטיחות ילדים, שבים ומפצירים בהורים שלא להשכיב תינוקות ופעוטות במיטת ההורים, כדי למנוע מצבים קשים שכאלה.

צילום: ארכיון



 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה