סיכומי היום האחרון של סדרת החגים


להאזנה לתוכן:

זיקוקי הדינור באשדוד עולים לכבוד שמחת תורה ומבהילים תושבים רגישים. דרומית לנו כל הבוקר הפיצוצים מעזה לישובי אשכול היו אמתיים. עד שנודיע אחרת, אפשר באשדוד להיות רגועים. אבל למה ללכת עד עזה? אמש רימון הלם נזרק אל מועדון בחוף הקשתות ולא היו נפגעים. סוכה נשרפה במקיף ג' והדאיגה שכנים ובחור צעיר בן 42 קיבל התקף לב באמצע ארוחה משפחתית (טיפול נמרץ).
החזאים הודיעו שירד גשם אבל אשדוד נט הבטיח שאפשר לרדת לים ואכן רבים ירדו לחופי הים.

סמוך לשעה 03:30 באשדוד בחוף הקשתות הושלך רימון הלם סמוך למועדון רום 21. לא דווח על נפגעים ולא נגרם נזק. משטרת אשדוד פתחה בחקירת נסיבות המקרה. 
-

בשעות הבוקר - אשדוד נט דיווח היכן מתנוססים הדגלים הלבנים והיכן
האדומים ותושבי אשדוד ירדו לים.
טמפרטורת המים הייתה 28 מעלות שזה נעים, המים צלולים והגלים לא גבוהים. 
מזג האוויר היה מושלם לטיול פרדה מהים לפני שנתנתק ממנו לעוד מספר חודשים.
-
עוד אופציות?
שמחת תורה, תמיד שמח ומרגש. הקפות שניות ייתקיימו  ליד בניין העירייה, וברוב הרבעים. שמעתי שברובע טו משקיעים.
מי שלא בקטע של ההקפות,
יוכל  ללכת לסרט  - כל הסרטים המשחקים באשדוד כולל שעות הקרנה, פרומו וידאו ועוד באשדוד נט http://www.ashdodnet.com/article/42464  
-
לאלו שעלו 2-4 קילו בחגים, אני ממליץ - צאו להליכה באשדוד- יש את טיילת הספורט לאורך החוף עם הרבה מתקני כושר חביבים וידידותיים למשתמש שאננו ספורטאי אולמפי.
אפשר לצאת אל האמפי תאטרון החדש באשדוד ולהתרשם ממנו ומכל הפארק שהוקם ומוקם מסביב. בהזדמנות זו אפשר לטייל לאזור משכן האמניות הצמוד, לגלות מה נבנה מסביב כי פיתוח הרחבה והסביבה - מאוד מרשים.
אם באותה הזדמנות תרצו לעשות דאווינים על אורחים מחוץ לעיר....זאת הזדמנות נהדרת להשוויץ בכל האזור של המשכן והאמפי, גם באירופה אין דברים כאלו (טוב אולי קצת..) 
-
רבים מבני העיר בחרו לעשות "על האש" בצהריים, תבלו, רק שמרו על הניקיון בסיום הארוחה ותשתדלו לנגוס מהבשר בלי לחם/פיתה/בגט/חלה...זה מיותר. 
למי שהתכוון להפתיע בביקור איזו דודה/סבתה...תחשבו שוב ותתקשרו קודם, כולן עייפות מהאירוח והבישולים של החגים. למה שאתם לא תזמינו אותם לטיול, לסרט (כן, כן לסרט, למה לא?!) או למנוחה קלה ?!
-
דרומית לאשדוד נורו עשרות פצמרים לעבר מועצה אזורית אשכול ואין מה להבהל לגבי אשדוד (עד שאשדוד נט יודיע על התראות). כרגע החמאס לא בסבב הלחימה, אבל מאיים שאם צה"ל ייתקוף...אז הוא יכנס למשחק....אבל למה להרוס את האווירה הפסטורלית. תשארו באזור בחיק המשפחה, כי מחר חוזרים סוף, סוף לשגרה.
-
חג שמח לכולם ואם יש לכם אי אלו המלצות נוספות, נשמח שתעלו אותם כאן ו/או בקבוצת אשדוד נט בפייס בוק.
מי שעדין לא חבר אבל הוא אשדודי אורגינל, מוזמן להצטרף לקבוצה הפתוחה שהפכה לפורום האשדודי הגדול בכל הזמנים. 
 
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה