האזינו: קרב ענקים בשידור חי ברדיו


להאזנה לתוכן:

לא פחות מרבע של שעה עימות חריף וחסר תקדים התרחש בשידור הבוקר של רדיו דרום 101.5. מצד אחד מנכ"ל עיריית אשדוד, אילן בן עדי ומנגד דב קרן מהסתדרות העובדים החדשה. הרקע לעימות: סכסוך העבודה עליו הכריז ועד העובדים בעיריית אשדוד והכוונה להשבית את השירותים המוניציפליים

מנחה השידור המנוסה והמשופשף, אמנון סופר, מי שהעביר את השידור בבוקר יום חמישי ברדיו דרום 101.5, עוד חשב שלקראת יום כיפור הוא יצליח להביא לאיזשהי התקרבות בקרע בין ועד העובדים וההסתדרות לבין מנכ"ל עיריית אשדוד, אילן בן עדי, אך אחרי רבע שעה של התכתשות, תוך שבן עדי ודב קרן מטיחים האחד בשני האשמות חריפות, בצעקות... ספק רב אם יש מי מהצדדים שמעוניין לרדת מהעץ הגבוה עליו הוא טיפס.

בועד העובדים ביחד עם ההסתדרות, יכולים בכל רגע להשבית כליל את העבודה בעירייה, מה שעלול לפגוע קשות בעיקר בילדי הגנים, המעונות והחינוך המיוחד, שם הסייעות לא יגיעו לעבודה. יו"ר ועד ההורים העירוני, קלמנט ברבי, ציין בשיחה עם אשדוד נט כי הוא מקווה שהפגיעה תהיה כמה שפחות בילדים ובמערכת החינוך. עוד מציין ברבי בנימה אישית כי כל מאבק של עובדים, במידה והוא אכן מוצדק, צריך לתמוך בו.

האזינו לשידור המלא, כפי שנשמע היום מעל גלי האתר בתחנת "רדיו דרום 101.5": 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה