סניפי הדואר ברובע י"ג וי"ב נסגרו – לא ידוע מתי ייפתחו שוב


להאזנה לתוכן:

אם חשבתם פעם שהצפיפות בסניפי הדואר באשדוד בלתי נסבלת, כדאי שתדעו שהמצב רק הולך ומחמיר. פניות שהגיעו למערכת "המגזין אשדוד", חשפו ששני סניפי דואר ברובעים גדולים ומרכזיים בעיר, סגרו את שעריהם. "בשביל שירות אלמנטרי של קניית בולים או תשלום שוברים, אני צריכה לנדוד למרחקים ולהתייבש בתורים ארוכים", אומרת תושבת רובע י"ג

בשנים האחרונות התלוננו רבות תושבי העיר על שירותי הדואר בעיר, שסובלים מסניפי מיושנים, תורים ארוכים ומחסור בעובדים. לפני שלוש שנים, בעקבות הכתבה "סיוט בסניף הדואר", סיפרו לנו בקול ששון על פתיחת סניף דואר ברובע י"ב שנועד להקל על העומס בסניף ברובע י"א.

שלוש שנים חלפו וסניף הדואר בי"ב, ששירת אלפי משפחות, נסגר. גם סניף הדואר ברובע י"ג נסגר, כך התברר לנו מתושבת עיר, בוני שמה, שדאגה להסב את תשומת ליבנו לכך. "ביום בהיר אחד, ללא כל אזהרה, פתאום הסניף נסגר. ניסיתי לברר מתי הוא ייפתח, אבל לאיש מאלה שפניתי אליהם לא הייתה תשובה", מספרת בוני.

לדברי בוני, את שירותי הדואר להם היא זקוקה כעת היא מקבלת בסניפים אחרים. "הצפיפות והתורים הם פשוט נוראים. לא הגיוני שבעיר גדולה כמו אשדוד, בשני רובעים גדולים ומרכזיים, יסגרו ככה פתאום סניפים", היא אומרת.

כאן המקום לציין שבתגובה שהעבירו בדואר ישראל לפני שלוש שנים, בנוסף על הבשורה על פתיחת הסניף ברובע י"ב, הם גם ציינו שהסניף ברובע ג', אמור לעבור שיפוץ, אך שלוש שנים אחרי, הסניף ממשיך להיראות כמו סניף במחנה פליטים.

מחברת דואר ישראל נמסר בתגובה: "סוכני הדואר אשר הפעילו את סוכנויות הדואר ברובעים יב' ו-יג' ביקשו לסיים את ההתקשרות עם חברת דואר ישראל . עם קבלת הודעתם, הנהלת מרחב דרום פרסמה מכרז לאיתור סוכני דואר להפעלת שתי סוכנויות הדואר שנסגרו ואנו נמצאים עתה בהליכים מתקדמים. בשלב זה ניתן לקבל שירותי דואר בסוכנות הדואר י' במדרחוב הנביאים חנות מס' 3 ובסוכנות הדואר יא' ברחוב הקישון. כמו כן, ביחידות הדואר הנוספות הפועלות ברחבי אשדוד".

מעיריית אשדוד נמסר בתגובה: "בעיריית אשדוד לא התקבלה פנייה בנדון, גם לא ביחידה לפניות הציבור. ככל שתתקבלנה פניות בנדון הן תטופלנה אל מול רשות הדואר".

 
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה