ככה לא נותנים דוגמא חינוכית! (תמונות)


להאזנה לתוכן:

במחלקה למניעת נשירה רצו להיפטר מניירת רבה שהצטברה אצלם, אך במקום לגרוס ולשלוח למיחזור, החליט מי שהחליט במחלקה לשרוף את הניירות על המדרכה הציבורית ברובע ד'. "שעות הערימה בערה והעלתה עשן. ילדים חזרו מבית ספר ועברו ליד, ממש התנהלות מצחיקה", סיפר תושב העיר. כתב אשדוד נט תיעד...

תושבים ברחוב הרב שאולי ברובע ד' הופתעו לראות שמהמוסד החינוכי בו יושבת המחלקה למניעת נשירה של עיריית אשדוד מוציאים ניירות ועיתונים ישנים, שמים אותם על המדרכה הציבורים ושורפים. 

"בשעה 10 בבוקר הדליקו את האש ועד שש בערב הערימה בערה", סיפר תושב המקום שהתלונן על מחנק העשן שחדר לביתו. לדבריו הוא פנה אל המוקד העירוני מספר פעמים, אך האש לא כובתה.

"לא האמנתי למה שראיתי, פשוט על המדרכה הציבורית, כשילדים שחוזרים מבתי הספר והגנים, הערימה הזאת בערה ובערה. העשן נכנס אלי לבית וממש התקשתי לנשום. אני לא מבין איך מתנהגים ככה ומדוע, למרות התלונות של התושבים, איש לא הגיע לטפל בעניין", אומר התושב.

כתב אשדוד נט שהגיע למקום בעקבות תלונות התושבים, נדהם לראות ילדים משחקים עם ערימת הניירות שמעלה עשן. קשה גם להאמין שדווקא מוסד חינוכי, שאמור לתת דוגמא לסביבה, נוהג בצורה חסרת אחריות ומזלזלת בסביבה.

מנהלת המחלקה למניעת נשירה, אותה פגשנו במשרדה, עודכנה על תלונות התושבים ומיד ביקשה מאיש האחזקה של המבנה שידאג לכבות את האש ולפנות את המפגע. בעקבות פניית אשדוד נט הגיעו למקום גם פקחי העירייה שדאגו לפקח על העבודות לכיבוי האש ופינוי שאריות השריפה.

צפו בתמונות שמדברות בעד עצמן:






 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה