ערב שבת: חלקים מרובע הסיטי ורובע י"ב היו ללא חשמל במשך שעות בגלל תקלה בקו מתח גבוה


להאזנה לתוכן:

בגלל תקלה בקו מתח גבוה, חלקים מרובעים הסיטי וי"ב היו ללא חשמל במשך שעות. באמצע ההכנות לשבת ותחת חום שיא החשמל הפסיק. " כל הבישולים לשבת באמצע בישול, המזגן לא עובד וגם אי אפשר להפעיל מאווררים", התלוננו תושבים שפנו אל אשדוד נט. בחברת חשמל מציינים שהצוותים עמלים לתיקון התקלה בהקדם. עדכון: סמוך לשעה 18:30 סיימו צוותי ח"ח את תיקון התקלה והחשמל חזר

תושבים מרובעים סיטי וי"ב מדווחים על הפסקת חשמל ממושכת דווקא שעות אחדות לפני כניסת השבת. אלה שהתקשרו למוקד 103 של חברת החשמל, קיבלו הודעה על התקלה בקו מתח גבוה ועל כך שזמן התיקון הוא עד השעה 19:00.

"היינו באמצע ההכנות לשבת. אישתי בדיוק הכניסה דגים לתנור ופתאום החשמל הפסיק", סיפר אייל, תושב רובע י"ב. בהתחלה חשבו התושבים שמדובר בתקלה אצלם במפסק, אבל כשיצאו לבדוק את המפסקים בלוח בכניסה לבית, הם ראו ששכניהם עשו בדיוק אותו הדבר כמותם.

"לא רק שההכנות לשבת נתקעו, גם מאוד חם, הכי חם שאפשר לצפות. בנוסף...המקרר לא עובד כל המזון מפשיר במהירות.... מה נעשה אם הכל יתקלקל? עוד מעט נכנסת שבת, מה יהיה? מאווררים אי אפשר להפעיל והחום משגע את כולם", סיפר אייל.

כתב אשדוד נט בדק במוקד 103 את ההודעה שמבשרת על התקלה. שם נאמר שבעקבות תקלה בקו מתח גבוה, יש הפסקת חשמל ברובעים י"ב והסיטי באשדוד, וכמו שהתושבים אמרו, הצפי לסיום התיקון הוא עד השעה 19:00.

דובר מחוז דרום בחברת חשמל, אילן ארנון  אמר בתגובה לפניית אשדוד נט: "אני מעריך שבשעה הקרובה החשמל יחזור (עד 18:00 - ע.א.). תקלות מתרחשות ועובדים לתיקון התקלה". 
בחלקים מהעיר אכן חזר החשמל בשעה 18.00 ובחלקים אחרים מאוחר יותר.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה