4 שנות מאסר לתוקף קשישה באכזריות במהלך שוד באשדוד


להאזנה לתוכן:

בחודש דצמבר 2011 הותקפה באכזריות בת 65 מאשדוד, לאחר שזוג דפק על דלת ביתה ותקף אותה באכזריות בניסיון לשדוד ממנה תכשיטים וכסף. קצת יותר מחצי שנה לאחר האירוע הקשה, בית המשפט גזר על הנאשם העיקרי בתקיפה 4 שנות מאסר בפועל ופיצוי כספי של 14,000 ש"ח לקשישה שהותקפה

בחודש דצמבר 2011 קשרו קשר הנאשמים רודולף פלדמן, שרון מוזס קורולקר ובחורה נוספת בשם ילנה, לשדוד את תושבת אשדוד, קשישה בת 65, כאשר הם חושבים שבביתה הם ימצאו כסף רב ותכשיטים.

פלדמן וילנה קנו זר פרחים איתו הגיעו אל ביתה של הקשישה, שם הם דפקו על הדלת ואמרו שהיא קיבלה זר פרחים. ברגע שהקשישה פתחה את הדלת התנפל עליה פלדמן והחל להכות אותה באכזריות. על פי כתב האישום: "נאשם נכנס לתוך הבית דרך הדלת הפתוחה, כשהוא עוטה על פניו כובע גרב ועל ידיו כפפות, והחל לתקוף את המתלוננת, בכך שביד אחת סגר את פיה ואת אפה ובידו השניה לפת את צווארה בתנועת חנק והחל לגרור אותה לכיוון הסלון. המתלוננת, אשר ניסתה להשתחרר מאחיזת הנאשם, מעדה ונפלה ארצה על צידה הימני, הנאשם המשיך לאחוז בה, הטיח את פניה פעמיים על הרצפה, המתלוננת נאבקה שוב בנאשם אך נפלה שוב על צידה השמאלי, והנאשם המשיך והכה אותה בגבה. מיד ובסמוך למתואר, ילנה ירדה מהקומה השניה, היא והנאשם עזבו את הבית, לאחר שנעלו את המתלוננת בתוך ביתה. כתוצאה מן התקיפה, נגרמה למתלוננת חבלה חמורה שהתבטאה בשבר באפה, המטומות בפניה ובעינה הימנית, פרפורציה והמטומה בעור התוף והמטומות בצווארה".

במהלך המשפט עלתה הקשישה שהותקפה על דוכן העדים וסיפרה את אירועי אותו היום, בו חשבה שחייה הגיעו לקיצם. "עדותה של המתלוננת הותירה רושם עז על בית המשפט, ודומני כי על כל הנוכחים באולם. המדובר באשה מבוגרת, קטנת מימדים, אשר הסבירה, בעברית פשוטה, כיצד השפיע האירוע על מהלך חייה", כתב בגזר הדין השופטת גילת שלו מבית המשפט באשדוד.

בהמשך גזר הדין ממשיכה וכותבת השופטת שלו: "התמונות בהן צולמה המתלוננת מיד לאחר האירוע, ובעת אשפוזה בבית החולים מעוררות חלחלה של ממש. בתמונות נראית המתלוננת יושבת בביתה כשעינה הימנית נפוחה וסגורה, דם ניגר מעינה הימנית, מאפה ומשפתיה, אשר בצידם השמאלי נראה חתך, ומשקפיה עקומים, בתמונות המאוחרות יותר נראים התפרים שנתפרו החתכים בעינה ובשפתיה, והמטומות נרחבות בצווארה ומתחת לעינה. כמו כן, בדירה נראים כתמי דם על הרצפה בסמוך לנעליה המוטלות של המתלוננת".

השופטת שלו מתחשבת בעברו הנקי של הנאשם. עוד היא מתחשבת בעובדה שניהל עד האירוע אורח חיים נורמטיבי ובכך שהודה מיד במעשה שביצע ואף הביע חרטה על התקיפה.

בסופו של יום גוזרת השופטת שלו על הנאשם בתקיפה, רודולף פלדמן, 4 שנות מאסר בפועל. בנוסף ישלם הנאשם לקשישה שהותקפה פיצוי כספי של 14,000 ש"ח.

בתמונה: הקשישה שהותקפה כפי שצולמה מיד לאחר האירוע.
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה