קיץ ישראלי ענק באשדוד - מדריך האירועים המלא


להאזנה לתוכן:

חגיגה כזאת עוד לא היתה באשדוד. פסטיבלים ומיטב אומני ישראל, אירועי תרבות לכל בני המשפחה, אירועים באולמות ומופעי חוצות, מדרחוב ופעילות בכיכר התרבות החדשה, מוזיאונים פתוחים ולילה לבן, מסיבות זומבה וקולנוע פתוח, טורנירים ופעילות ספורט. בקיצור, את החגיגה הגדולה בחופשת הקיץ מגישה העירייה כחבילת שי לתושבי אשדוד. חוברת מפורטת ובה כל האירועים תחולק לכל בתי האב כך שכל אחד יוכל לבחור את המתאים לו. יש למה לצפות!
מותר כמובן להזמין אורחים מבחוץ!

בעיריית אשדוד עמלו זמן רב כדי להבטיח קיץ בטוח ומהנה לכל תושבי אשדוד. בחוברת המפורטת שתחולק לכל בתי האב יוכלו תושבי אשדוד להתרשם ממגוון רחב של אירועים שיכללו פסטיבלים עם האמנים המובילים בארץ; אירועי תרבות למבוגרים, משפחות, צעירים ובני נוער; פתיחת מוזיאוני אשדוד ללא תשלום; פעילויות וטורנירי ספורט ופנאי בחודשי הקיץ; לילה לבן מיוחד בט"ו באב; הקרנת סרטים בקולנוע פתוח בחוף הים; מסיבות זומבה.. ועוד אירועי תרבות רבים, עשירים ומגוונים, החל מ-1 ביולי ועד ל-30 באוגוסט, ללא עלות או בהשתתפות סמלית בלבד!

 

אירועי קיץ ישראלי באשדוד הושקו על ידי ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי. אשדוד מציעה השנה, לראשונה, קיץ ישראלי באשדוד עם מגוון רחב ועשיר של פעילויות פנאי, תרבות, ספורט, מחול ועוד – המותאמים לכל אחת ואחד ובכל ימות השבוע, בחודשים יולי ואוגוסט. עשרות האירועים הותאמו למבוגרים, צעירים, ילדים, בני נוער ולכל המשפחה.

 

ראש העיר ד"ר לסרי הדגיש כי שפע האירועים שתוכננו לימי החופש הגדול, יסייעו לילדים ובני הנוער לעבור קיץ בטוח ומהנה, הגדוש בפעילויות לימי ולילות הקיץ, ויקלו כמובן על ההורים. "אין עוד עיר בארץ שהגתה תכנית כה עשירה בתכנים, אשר תחולק בדיוור ישיר לכל בתי האב באשדוד. המטרה שלנו להוביל למיצוי מקסימאלי בכל המופעים והאירועים. כל תושבי העיר יחזיקו בחוברת שמפורט בה ימי ושעות התכנים, ותהיה לה אפשרות לתכנן את שפע פעילויות הקיץ מבעוד מועד", אמר ד"ר לסרי. 

 

באגף האירועים מבטיחים כי כל המי ומי בעולם הזמר והבמה יגיעו הקיץ לאשדוד. להלן חלק מהאמנים שיופיעו באשדוד:

פסטיבל חלון לים התיכון – יומיים של פסטיבל שלומי שבת; אביב גפן; הפרויקט של עידן רייכל; שרית חדד; ליאור נרקיס; משה פרץ; פסטיבל הבירה ים – יומיים של  מוסיקה, מופעי אמנים והרבה מצב רוח עם הופעות של "כנסיית השכל"; "איפה הילד"; רמי פורטיס; מוש בן ארי. פסטיבל תוצרת הארץ – שבוע ימים פסטיבל הצדעה לשירי ארץ ישראל שיימשך שבוע ימים ויארח את שירי מימון ושמעון בוסקילה – המופע המשותף; אחינועם ניני; מתי סרי במופעה מחוה ליוסי בנאי; שלומית אהרון ושלושת הטנורים; קומזיץ ענק עם עינת שרוף וחברים; מירי מסיקה בהופעה; הגבעטרון - ערב מחווה לנחום היימן. פסטיבל חוף – אירוע ענק לכל המשפחה שיימשך 5 ימים בחוף הקשתות. ט"ו באב לילה לבן באשדוד עם מגוון אירועי תרבות בכל העיר ובדומה לשנה שעברה בטו באב יתקיים החל משעות אחה"צ הפנינג ספורט ענק צועדים בשביל אהבה . 

גם רשות הספורט העלתה את תרומתה לאירועי הקיץ וכיאה לעיר שחרטה על דגלה ערכי בריאות ומשמשת מודל ארצי ל"אורח חיים בריא", היא הכינה עבורנו פסטיבלי ספורט שונים הכוללים קיץ של בריאות; כדורעף וכדורגל חופים; צימבולי, הפנינג ספורט והליכה ב-ט"ו באב, בשיתוף מכוני כושר, אשר ייפרסו לאורך טיילת החוף; במות ספורט ועוד.

 

פעולות נוספות ולא פחות בולטות, מכוונות לאוכלוסיית הצעירים ובני הנוער. אלה יוכלו להנות ממסיבות בחוף הים, מקולנוע פתוח ומהשתלבות בפעולות הספורט; כמו כן יתקיים אירוע הצדעה למתגייסים עם שחר חסון.

כיכר התרבות החדשה הסמוכה למשכן אומנויות הבמה הופכת בכל יום חמישי לזירת התרחשות המתאימה לכל בני המשפחה. כך גם מדרחוב רוגוזין – זו השנה השניה שרחוב רוגוזין הותיק הופך לאטרקציה מיוחדת המפגיש את המבקרים עם אומני רחוב, זמרים והרכבים מוסיקליים, מופעי להטוטים ויריד אומנויות ויוצר חוויה המזכיר את חוץ לארץ. שוק איכרים – שנה נוספת של פעילות חדשה ומפתיעה שתתקיים בכל יום שישי.

 

חוויית קיץ ישראלי באשדוד, מבטיחה כאמור פעילות והנאה לכל בני המשפחה, בכל ימי השבוע ולכל תקופת חופשת הקיץ. האירועים ייערכו בימים קבועים ויאפשרו לכל משפחה לתכנן את פעילות הפנאי שלה מבעוד מועד לקיץ ישראלי באשדוד, ולהשתתף במגוון אירועי תרבות, מוסיקה, ספורט, מחול ועוד – ללא תמורה או בעלות סמלית בלבד!

 

בעיריית אשדוד השקיעו רבות להצלחת קיץ ישראלי באשדוד ומצפים להשתתפות המונית של ציבור התושבים. בעירייה מאמינים שאורחים רבים שיגיעו מחוץ לעיר, ייחשפו לעושרם של אירועי התרבות, לחופי הזהב של ישראל, לחום האנושי של תושבי העיר ובכלל ליופייה של אשדוד.

לקובץ האירועים המלא ליחצו כאן 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה