הירוקים רוצים שנלחם על חולות אשדוד - אבל תראו מי כבש אותה בינתיים (וידאו)


להאזנה לתוכן:

בחברה להגנת הטבע מביעים התנגדות להקמת פארק תעשיה עתירת ידע באזור הדיונה באשדוד. לדבריהם, במקום מתקיימים מיני חיים מיוחדים שיכחדו. אך אם לשפוט על פי הסרטון שצולם בשבת האחרונה באשדוד, לא בטוח שהג'יפים השאירו משהו מהם

באזור חולות אשדוד, באזור הדיונה, מתוכנן לקום פארק תעשיה עתירת ידע משולב עם אזורי מסחר. בחברה להגנת הטבע והגופים הירוקים בעיר, מביעים התנגדות להקמת הפארק. הטענות של החברה להגנת הטבע הן כי "חולות אלו מהווים מערכת אקולוגית ייחודית בארץ והם מהווים בית גידול בעל עושר גדול של מיני צמחים ובעלי-חיים, חלקם בלעדיים לישראל".

אך אם לשפוט על פי הסרטון שהועלה לרשת היוטיוב ושצולם בשבת האחרונה באזור הדיונה באשדוד, נראה שאזור החולות הפך לפארק אקסטרים עבור בעלי רכבי 4*4, שמבצעים במקומות אלה תחרויות "מלך הדיונה". בסרטון נראים עשרות רכבי שטח מבצעים ביניהם תחרות באזור הדיונה, והסרטון מדבר בעד עצמו. האם מישהו חושב שמיני צמחים ובעלי חיים ישרדו את גלגלי הג'יפים?

מיותר לציין שגם מבחינת המטיילים באזור הדבר מהווה סכנה ציבורית, שכן טיול רגלי באזור זה כאשר מעבר לכל גבעה יכול לקפוץ לך טרקטורון או גי'פ, בהחלט יכול לסכן חיים.

אז מה עדיף? להשאיר את הדיונה עבור בעלי רכבי השטח או לפתח את האזור עבור התפתחות העיר והבאת מפעלי הייטק למקום?

צפו בסרטון ותחליטו בעצמכם... 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה