לרה בת 15 ויבגני בן 19 טבעו למוות בליל שישי כשנכנסו לשחות בים (וידאו מהחיפושים)


להאזנה לתוכן:

אסון בחוף אשדוד: מספר בני נוער נכנסו לשחיה לילית בחוף הקאנטרי והחלו להיסחף. שלושה נפלטו לחוף בהם בת 15 שהייתה מחוסרת הכרה. צוותים של מד"א שהוזעקו למקום ביצעו חייאה ממושכת, אך מותה נקבע במקום. גופתו של בן ה-19, חייל בשירות סדיר, נמצאה הבוקר בחוף הדתי, לאחר חיפושים שנערכו כל הלילה והבוקר


חבורת צעירים בילתה בחוף הקאנטרי באשדוד, כאשר חלק מהחבורה החליט להיכנס לשחיה לילית בים. ארבעה צעירים, ביניהם לרה סטרוטינסקי בת 15 נכנסו למים בחושך ובשלב מסוים החלו להיסחף. החבורה נסחפה, ככול הנראה, לכיוון בור עמוק במים הרדודים והחלה לטבוע. 

חבריהם בחוף ששמעו את זעקותיהם, מיהרו לנסות לסייע להם, ומיד הזעיקו למקום את המשטרה. אחד הנערים בחבורה סיפר לאשדוד נט: "ראיתי את אחד החברים שלי ממש קרוב לחוף, צעקתי לו ונכנסתי בעצמי למים כדי להציל אותו, אבל הוא נעלם לי. עד עכשיו לא מצאו אותו".


לאזור הטביעה זרמו כוחות גדולים של משטרה, ביטחון עירוני, שיטור משולב ואנשי מד"א. שניים מהצעירים, בני 17 -21 חולצו מהמים במצב קל ופונו על ידי צוותי מד"א לבית החולים. סטרוטינסקי (15) ויבגני בסקביץ' (19) לא יצאו מהים והחלו חיפושים נרחבים אחריהם בסיוע מסוק וספינות השיטור הימי.

אריה איטח, הקב"ט העירוני שהגיע לחוף לסייע בחיפושים, מצא את לרה מחוסרת הכרה לאחר שנפלטה מהים לחוף. צוותים של מד"א החלו לבצע עליה פעולות החייאה ממושכות, אך בסופו של דבר נאלצו לקבוע את מותה.

במהלך כל הלילה והבוקר התבצעו חיפושים אחר יבגני שנעדר מאז שנכנס אמש למים. במהלך הלילה הגיעו אל החוף הוריו של הצעיר והתפללו לנס.

הבוקר נצאה גופתו של יבגני צפה בסמוך לחוף הדתי. אנשי השיטור הימי משו את הגופה מהמים, בעוד בני המשפחה צופים על האירוע מהחוף. יבגני היה חיל בשירות סדיר.


תמונות מזירת הטביעה והחיפושים אחרי הנעדר:



תמונות ממציאת גופתו של יבגני הבוקר באשדוד - באדיבות אילן אסייג






 
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה