סיפור עם סוף טוב: אדם שהשאיר אחריו מכתב התאבדות אותר ע"י מתנדבי משא"ז


להאזנה לתוכן:

חייו של תושב רחובות ניצלו הודות לעקשנות של מתנדבי המשמר האזרחי החרדי באשדוד, אשר סרקו את חוף הדייגים באשדוד עד שאיתרו אותו חבול ותשוש. לאחר טיפול ראשוני הוא הועבר לידי המשפחה

במוקד המשטרה באשדוד התקבלה פניה בהולה מתושבי רחובות, אשר סיפרו שבן משפחתם הותיר אחריו מכתב התאבדות ונעלם. במכתב ציין האיש שהוא הולך להתאבד בחוף הים ושלא יחפשו אחריו. בני המשפחה, שידעו את משיכתו של האיש לחופי אשדוד, מיהרו לעדכן את המשטרה, שהחלה להפעיל סריקות לאיתורו בכל חופי אשדוד.

צוות המשמר האזרחי החרדי התנדב לבצע את החיפוש בחוף הדייגים באשדוד. מצוידים בתמונתו של האיש הם החלו לשאול את הדייגים במקום אם ראו את האיש. על פי עדויות הדייגים, האיש נראה מוקדם יותר היום במקום. מאבטח של הנמל אף הוא זיהה את האיש, אך לא ידע להיכן האיש הלך.

אנשי המשמר האזרחי, שלא מצאו את האיש בקרבת החוף, החליטו לבצע סריקה רגלית לאורך החוף. עקשנותם של המתנדבים הצדיקה עצמה, במרחק של כמה מאות מטרים מחניית החוף, אותר האיש כשהוא רטוב וחבול בכל חלקי גופו. אחד המתנדבים, אברהם פורגס, חובש באיחוד הצלה דרום, החל להעניק טיפול ראשוני לאיש ומיד לאחר מכן הוא הועבר לידי בני משפחתו. 

בני משפחתו של האיש שהגיעו למקום, הודו למתנדבים על הנחישות והסיוע שהובילו להצלת חייו של יקירם.

בתמונות: אנשי המשמר האזרחי בחוף הדייגים

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה