זה לא נעצר: מקום שלישי בעולם לרקדנית הבלט הצעירה מאשדוד


להאזנה לתוכן:

רויטל נרודצקי, רקדנית בלט פאנוב ותלמידת כיתה ח' במקיף ז' באשדוד, זכתה במקום השלישי בעולם! בתחרות בקטגורית בלט קלאסי לגילאים 10-17, התחרות התקיימה בסיאול בירת דרום קוריאה

את הבשורה המשמחת  הודיע הבוקר דורון גכטמן, לראש העיר ד"ר יחיאל לסרי, שביקש להתעדכן בתוצאות של רויטל. בתחרות השתתפו 700 רקדנים מכל העולם ובקטגוריה של רוויטל התמודדו 150 מתמודדים מכל רחבי העולם.

רויטל הוזמנה להשתתף בתחרות ע"י נשיא איגוד הבלט הקוריאני ד"ר זי קואן פארק לאחר שהבחין באיכויותיה המקצועיות בתחרות שנערכה בפרם שברוסיה שבה שימש כשופט ,תחרות בה זכתה בתואר הרקדנית הצעירה המבטיחה ביותר.

רויטל,תלמידת כיתה ח' בביה"ס מקיף ז' "הקריה" המתחרה בקטגוריה של ריקוד סולו לגילאי  10-17. נסיעתה של רויטל התאפשרה הודות לסיועו של ראש העיר ,ד"ר יחיאל לסרי,שהורה לממן את הוצאות טיסתה מהקרן לסיוע לתלמידים מצטיינים מתוך הבנה כי בהשתתפותה היא הופכת לשגרירה של תרבות איכותית ומייצגת בגאווה הן את מדינת ישראל והן את העיר אשדוד.

בנוסף להיותה רקדנית מצטיינת, היא גם אלופת אירופה בקארטה לגילאים שלה ובמשקל שלה. 

ראש העיר ,ד"ר יחיאל לסרי מסר: " ההישג הינו חסר תקדים ומביא כבוד גדול למדינת ישראל בכלל ולאשדוד בפרט. להקת הבלט פאנוב, הינה היהלום שבכתר בתחום המחול באשדוד וזאת הודות לאומן הבינלאומי ואלרי פאנוב אשר משקיע זמן רב בדור העתיד של המחול ומביא מניסיונו הרב בתחום לילדי העיר . אשדוד, מקדמת מצוינות בכל התחומים ולשמחתנו אנו רואים ברכה בעשייתנו ושמחים בשמחת רויטל ובני משפחתה".

דורון גכטמן, מנהל הלהקה סיפר הבוקר שאתמול עמדה רוויטל על דוכן המנצחים והחזיקה בידה את דגל ישראל, ההתרגשות מהמעמד הייתה גדולה ורויטל התרגשה מאוד. דורון מוסיף שקיימת התרגשות גדולה בבלט פאנוב מהישג חסר התקדים: "אנו שמחים מאוד ומתרגשים מההישג הענק וכבר ממתינים לחזרתה של רויטל לארץ" . 

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה