פקחי העירייה הרסו מבנה לא חוקי במרכזון רובע ב' - אדם ניסה להתאבד מהמבנה הסמוך


להאזנה לתוכן:

ביתן שהוקם צמוד לקיוסק ברובע ב' נהרס על ידי אנשי הפיקוח העירוני, זאת לאחר שהוא הוקם ללא היתרים ועל שטח ציבורי. שעות אחדות אחרי ההריסה, ניסה אדם לתלות עצמו מתקרת הקיוסק הסמוך, אך בזכות תושיית שוטר, חייו ניצלו (בתמונות המצורפות ניתן לראות את הריסת המבנה וכן את צוות המשטרה, מד"א ואיחוד הצלה דרום שהוזעקו למקום בעקבות ניסיון ההתאבדות)

ביום חמישי האחרון, בשעה 06:30 בבוקר, התייצבו עובדי מחלקת הפיקוח העירוני, המוקד העירוני, שירותי הניקיון וטרקטוריסט, למשימתם הראשונה לאותו יום – הריסת סככה הצמודה ל"קיוסק" ברובע ב', שנבנתה והורחבה שלא כדין, על אף ההתראות שנמסרו לבעלים.

מנהל מחלקת הפיקוח העירוני, משה בנימין, ציין שמדובר במקרה בו לא עזרו כל הבקשות, ההתראות והדוחות שהוגשו לבעלים. מזה זמן שהבעלים התבקש לפרק את ה"תוספת" למבנה המכירה שלו והוא לא עשה זאת. לפני כחודשיים אנשי הפיקוח פירקו חלק אחד מהמבנה אך עקב חיבורי חשמל במקום, עבודת הפירוק לא הושלמה בתקווה כי הלה יבצע אותה בעצמו.

ביום חמישי האחרון, כאשר היה ברור שהתושב לא יפרק המבנה, התייצבו נציגי העירייה כאמור ופרקו את התוספת שבנה התושב. מדובר ב"קיוסק" אשר הפך לחנות בגדים ובעליו החליט להקים לידו סככה נוספת ולהרחיב את הביתן.

שעות אחדות אחרי שפקחי העירייה עזבו את המקום, ניסה אדם להתאבד בתליה מהמבנה הסמוך למבנה שנהרס. על פי עדי ראיה, האיש טיפס על סולם וקשר חבל אל ברזל שמחובר לתקרה במקום. שוטר שהוזעק למקום מיהר לטפס על התקרה ולחתוך את החבל (תמונות מהאירוע מצורפות). האיש טופל במקום על ידי אנשי מד"א ואיחוד הצלה דרום.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה