תוספת 3,500 שקל לעובדי בתי המלאכה סיימה את העיצומים בנמל אשדוד


להאזנה לתוכן:

העובדים יקבלו את התוספת בתמורה להגדלת התפוקה בתחזוקה ובתיקון של מתקני הנמל.
האוצר: "תוספת השכר מותנית בביצועי העובדים"

העבודה בנמל אשדוד חזרה לסדרה לאחר שבועות רבים של עיצומים, שגרמו לפגיעה בפעילות הנמל והשתרכות של תורי אוניות בכניסה אליו. 

העיצומים הסתיימו לאחר שהושג ההסכם בו -  כ-150 עובדי בתי המלאכה זכו לתוספת שכר של 3,500 שקל לעובד, בתמורה להגדלת התפוקה.
עובדים שיועסקו שעות נוספות ישתכרו עוד כ-400 שקל בחודש.

מנכ"ל חברת נמל אשדוד, שוקי סגיס:

"אנו עוברים לשיטה שבה העובדים יבצעו תחזוקה מונעת גם במשמרות ערב, נצילות העובדים תגדל, השימוש במכשור ממוחשב יגבר, יהיה בידינו חופש ניהולי שיתבטא ביכולת לנייד עובדים מתפקיד לתפקיד בהתאם לצורכי החברה ותהודק הבקרה על כל תהליכי העבודה.
ההסכם עם עובדי בתי המלאכה, יאפשר תיקון הכלים והציוד של הנמל באופן יעיל יותר, יביא לשיפור התפוקה גם ביתר הסקטורים של הנמל."

ההסכם בעניין עובדי בתי המלאכה נחתם על רקע סיכום עקרוני שהתקבל עוד לפני שנים במסגרת מועצות הייצור (גוף משותף להנהלות חברות הנמל ונציגי העובדים), ולפיו תבוצע התייעלות שתתבטא בצמצום תקני כוח אדם ובהנהגת משמרות עבודה בשעות גמישות.

ממשרד האוצר נמסר :"ההסכם שנחתם מבטיח התייעלות ושינוי סדרי עבודה, כמו גם ניוד עובדים. תוספת השכר שעליה סוכם מותנית בביצועי העובדים ובתפוקתם". הסכם מבטיח שגם עובדי מתקן התפזורת בנמל אשדוד לא ישובו לנקוט שיבושים כפי שעשו בשבועות האחרונים. עילת השיבושים, שגרמו לפגיעה בפעילות הנמל, הייתה אי קידומם של ארבעה עובדים ששימשו ממלאי מקום של מנהלי עבודה לתפקיד מנהלי עבודה קבועים במתקן התפזורת, במקומם של מנהלי עבודה שפרשו.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה