חשד: בני מיעוטים ניסו לצלם ולתקוף זוג שהתייחד בחוף אשדוד


להאזנה לתוכן:

בני זוג מאשדוד שהתייחדו במכוניתם בחניית חוף ט"ו (העיגולדים), טוענים שבני מיעוטים צילמו אותם בתוך רכבם וניסו לפרוץ לרכב, ככול הנראה כדי לתקוף אותם. הזוג המבוהל ברח מהמקום והזעיק את המשטרה שפתחה בסריקות. "אלו היו רגעי אימה. חשבתי על מה שקרה בגן העיר בת"א והתפללתי שזה לא יקרה לנו", סיפר לאשדוד נט הגבר הנסער

את ליל חמישי האחרון יתקשו לזכור הזוג האשדודי שרצה להתייחד במכוניתו בחניית חוף ט"ו. השעה הייתה שעת לילה מאוחרת, החניה חשוכה למרות עמודי התאורה המותקנים במקום. א' ובת זוגתו, בשנות ה-30 לחייהם, מתגופפים ברכבם בחוף, כאשר מסביב חושך מוחלט.

"פתאום החברה שלי צועקת בבהלה שיש מישהו מחוץ לרכב. אני מסתכל ורואה שניים או שלושה בני שמסתכלים לתוך הרכב שלי. הם מאירים עם הפלאפונים ואחד מהם מצלם, אני רואה את הפלאשים של המצלמה. הם מדברים ביניהם ואני מיד מזהה שמדובר בבני מיעוטים", מספר א'.

בראשם של בני הזוג מתחילים לרוץ דמיונות על מה שהתרחש בחניון גן העיר בתל אביב. "פתאום הם התחילו לדפוק על הרכב ולנסות לפתוח אותו. אני שומע אותם מנסים בכח לפתוח את הידית, אך ללא הצלחה. אני מבין שאם הם נכנסים לאוטו, זה לא ייגמר טוב בכלל. אני קופץ למושב הנהג, מניע את האוטו ונמלט מהמקום בחריקת גלגלים".

א' מגיע עם בת זוגתו לחניית חוף י"א, משם הוא ממהר לדווח למוקד 100 של המשטרה על האירוע. תוך דקות ספורות נשלחות ניידות סיור למקום. "אני מדבר עם השוטרים, נותן להם תיאור של בני המיעוטים ושל המקום בו היינו. אני יודע שהם ביצעו סריקות במקום, אך לא מצאו אותם, הם נמלטו לכיוון הים", מספר א'.

למרות הימים שחלפו מאז האירוע, בני הזוג עדיין נסערים ומתקשים להתאושש מהטראומה. "הפחד הגדול הוא שצילמו אותנו ויודעים מי אנחנו. אי אפשר לדעת לידי מי יפלו הצילומים האלה. קשה להאמין שזוג אוהבים צריך לחשוש מלשהות במכוניתו, לאיפה הגענו? במקום הזה יש הרבה מאוד זוגות, כדאי שידעו שיש באזור מי שעוקב אחריהם", מסכם א' את מה שעברו. 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה