ההפגנה באשדוד: "לגרש את המסתננים"


להאזנה לתוכן:

צבי גלברד, הוועד למניעת מסתננים ושב"חים, פנה אלנו לפרסם את מאמרו בהמשך להפגנה שנערכה בשבוע שעבר ברובע ב'. אשדוד נט מפרסם את המאמר כלשונו:

050-8338525

ההפגנה באשדוד: לגרש את המסתננים

 הונאת הפליטים נחשפת - השקרים שמספרים לנו על המסתננים.
תושבי שכונות בדרום ת"א, אשדוד, אילת הפגינו ביום ד' שעבר, בקריאה לממשלה להפסיק לדבר ולהתחיל לעשות כדי להוציא את המסתננים ממרכזי הערים ולהעבירם אל אתר שהייה עד להשבתם לארצותיהם.
ההפגנה באשדוד ברובע ב', בה השתתפו מאות תושבים התקיימה בסיסמה: מסתננים לא בביתנו. רובע ב' הוא לא מחנה פליטים.

 התקשורת הפופולרית הסתירה שנים רבות את ההונאה: במסווה של פליטים, פולשים אלינו מסתננים ושב"חים. כל הוויכוח על "מיהו פליט" הוא פשוט מיותר. אם המסתננים פליטים אז יש להעבירם למחנה פליטים, כדוגמת מחנות הפליטים שהקים ארדואן עבור הפליטים מסוריה, ולא לזרוק אותם במרכזי הערים. אבל אם המסתננים הם משיגי גבול אז יש להעבירם לאתר שהייה עד להשבתם אל ארצותיהם. הבעיה היא שבניית האתר נמשכת זמן רב מידי ובינתיים הערים מוצפות במסתננים, כי הממשלה התבלבלה ובמקום אתר שהייה זמני היא בונה אתר נופש עם שירותי חינוך, בריאות, רווחה, תרבות, בידור וספורט. גאידמק הקים תוך שבוע אתר לאלפי ישראלים שנמלטו מהצפון במלחמת לבנון השנייה, אבל הממשלה לא מסוגלת להקים אתר אהלים במשך 3 שנים.

מול הממשלה הרופסת ניצב קומץ של אנרכיסטים מהמאפיה של "ארגוני הזכויות" שתומכים במסתננים ומשתמשת בהם כדי להרוס את המדינה. הם מקבלים פרסום רב בתקשורת שלא מזהה שמטרתם היא להרוס את המדינה ע"י שינוי הרכב האוכלוסייה כדי להפוך את ישראל למדינת "כל אזרחיה". 60,000 מסתננים יחד עם מאות אלפי מהגרים בלתי חוקיים אחרים יידרשו בעתיד אזרחות ואיחוד משפחות. שינוי צביונה של המדינה ישלול את היכולת מצה"ל להגן על היהודים, שימצאו עצמם בסכנה קיומית. פלישת המסתננים לשכונות היא רק קצה הקרחון. אם לא נפעל לתיקון הפרצה אז הספינה ששמה ישראל יחד עם כל אזרחיה תיטבע בים. 

האשמים המרכזיים במחדל הם רה"מ נתניהו ושר הביטחון ברק שלא עצרו את הפלישה ומתמהמהים בביצוע הפתרון ההכרחי: גירוש כל מסתנן חדש שמגיע לגבול במקביל לגירוש למעלה מ 60,000 המסתננים שנמצאים כאן. רק אם יחלו בגירוש המסתננים שנמצאים כאן, יפסיקו להגיע מסתננים חדשים. כי הם יקבלו מסר ברור שלא ימצאו בישראל עבודה. אך גם לאחר הצטרפות קדימה לממשלה, לא נראה שהתקבלה החלטה מעשית ורצינית.

כדי לקדם פתרון אנו נאלצים לצאת למאבק ולהפגנות. בזכות ההפגנות הצהירה הממשלה כי תחל לפעול לגירוש המסתננים. אולם זה עדיין בשלב של דיבורים ולא מעשים בפועל.

במצב של ממשלה רופסת ומשותקת אנו מנסים לפעול גם במישור העירוני. חברי המועצה ובראשם ראש העירייה ד"ר יחיאל לסרי יכולים לעשות רבות באכיפת חוקי עזר עירוניים  ובחקיקה חדשה במטרה למנוע הפיכת דירות לאכסניות למסתננים, וגם בסגירת בתי בושת, בתי מרזח ועסקים המופעלים ע"י "קופים" עסקים הרשומים ע"ש אזרחים אך שייכים בפועל למסתננים. אך יותר מכך הם המנהיגות העירונית יכולה לפעול ולהוביל את הממשלה לפתרון הרצוי.

כדי להבין זאת, אספר על אירוע שארע לפני מס' חודשים: לאחר מס' ימי ירי של קסאמים וגראדים על ערי הדרום, שינו המחבלים טקטיקה ועברו לשיטת "הטפטופים", ירי של מס' בודד של טילים מידי יום. למזלנו החליט דנילוביץ' ראש עיריית באר שבע לקחת מנהיגות. הוא הודיע על השבתת בתי הספר עד להפסקת "הטפטופים". ראשי העיריות באשדוד ובאשקלון הלכו אחריו, ובדרך פלא תוך ימים ספורים הפסיקו "הטפטופים". דנילוביץ שילם מחיר פוליטי קטן: העיתונאי דן מרגלית מישראל היום – "הביביתון" התרעם מדוע דנילוביץ' החליט להשבית את הלימודים. כנראה של"ביביתון" לא היה אכפת שטפטוף הטילים על הדרום יימשך. המצב ממש דומה לבעיית המסתננים. כל עוד הם נחתו ברובע ב' באשדוד או בדרום ת"א זה לא הפריע לביביתונים. העיקר שטיפטוף הטילים הסתיים בשלב זה.

באותו אופן, המנהיגות העירונית יכולה לעודד את הממשלה להתגבר על המכשולים שמציבים אינטרסנטים למיניהם שחברו למאפיית "ארגוני הזכויות".

ראש העירייה ד"ר לסרי יכול להנהיג את חברי המועצה יחד עם אישי ציבור נוספים וללחוץ על רה"מ נתניהו וחברי ממשלתו לעשות את מה שנדרש.

אנו קוראים לד"ר לסרי להקים פורום של ראשי ערי הדרום שנפגעו מפלישת המסתננים: אשדוד, אשקלון, ערד וכמובן אילת. לזמן דיון דחוף עם רה"מ נתניהו ולהניע אותו לקיים את הבטחותיו מלפני שנתיים, ולגרש את כל המסתננים.

 

מה אנו דורשים:

אנו דורשים שממשלת ישראל תאכוף את החוק פשוטו כמשמעו. תעצור את כל המסתננים, ואת כל המהגרים הבלתי חוקיים, ותעבירם מיד לאתר שהייה עד להשבתם אל ארצותיהם.

אנו דורשים שכל הרשויות ישתתפו במאמץ לבלימת פלישת המסתננים ע"י איסור העסקתם, איסור פתיחת עסקים, איסור השכרת דירות, הצרת צעדיהם והרחקתם מהעיר.

אנו דורשים הכרה בנזקים עקב פלישת המסתננים: הדרת האזרחים מהמרחב הציבורי שלהם בעקבות הפחד המוחשי מפשיעת מסתננים. ילדים שלא הולכים לפארק, נשים שלא יוצאות מהבית. התדרדרות חברתית וכלכלית בערים ובשכונות. אזרחים שפרנסתם נפגעה, אזרחים שפוטרו מעבודתם כי הכניסו מסתננים במקומם בפחות משכר מינימום. אזרחים שביתם הפך למחנה פליטים. מן הראוי לחוקק חוק פיצוי לנפגעי תופעת המסתננים.

 

כל אזרח יכול לסייע במאבק:

כל אזרח שאכפת לו מתבקש לסייע. למשל: תדרשו מבעלי עסקים ובעלי מסעדות בפרט, להפסיק להעסיק מסתננים ולו רק כדי למנוע התפשטות מגיפות שהמסתננים מביאים. 

בברכה

צבי גלברד

050-8338525

הוועד למניעת מסתננים ושב"חים

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה