רכב החתן והכלה נפרץ במהלך הצילומים - שוטרי אשדוד ניהלו מרדף ותפסו הגנבים


להאזנה לתוכן:

את הצילומים האלה לא ישכחו במהרה החתן והכלה, שרק רצו להצטלם בפארק לכיש באשדוד. לרוע מזלם, זוג גנבים פרצו לרכבם וגנבו את כל ציודם, כולל צ'קים שהכינו לתשלום לבעלי האולם וכו'. שוטרי תחנת אשדוד שהוזעקו למקום, ניהלו מרדף אחרי הגנבים, שאותרו על ידי תוכנה שהותכנה באחד האייפונים. השניים נתפסו והרכוש הושב לחתן והכלה, שמיהרו לחופה שמחים ומאושרים

הזוג שבתמונה לא העלה על דעתו שיום החתונה שלו יהיה רווי בכאלה תהפוכות, כמו זוגות רבים אחרים הם עצרו בפארק בנחל לכיש לטובת צילומים לפני החופש, בעודם מצטלמים שמעו את אזעקת הרכב פועלת, הם רצו לכיוון הרכב והספיקו לראות רכב נמלט מהמקום, הם נזעקו לגלות שרכבם נפרץ ומתוכו נלקחו שיקים רבים, כסף מזומן, תכשיטי זהב, הטלפונים הניידים שלהם ועוד מסמכים שונים כולל תעודות הזהות שלהם.
 

הם דיווחו מיד למשטרה, שוטרי הסיור והבילוש החלו לחפש אחר רכב העונה לתיאור. במקביל התפתח מרדף בניהולו של החוקר קובי מור, תוך שימוש בתוכנה find my I phone  לאיתור הטלפון הנייד שנגנב מהרכב.
 

לאחר מרדף קצר, תיקלו השוטרים רס"ר כפיר פרץ והחוקר קובי מור את הרכב ובתוכו החשודים, הפורץ המבולבל התבקש להציג תעודת זהות, אולם הוא ש"נתפס על חם", הציג בטעות את תעודת הזהות של הכלב, כאלו לא היה די בכך שכל הרכוש נתפס ברכבו, הרי שהתעודה היוותה הוכחה ניצחת.
 

הרכוש הוחזר לזוג המתחתן וברכה שכל האירועים שיקרו להם בחייהם המשותפים יסתיימו תמיד לטובה.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה