טענה: שעתיים לקח לשוטרי אשדוד להגיב לקריאה על חסימת רכב ע"י רכב אחר


להאזנה לתוכן:

תושב אשדוד (שמו שמור במערכת) שביקש לנסוע עם רכבו לעבודתו, נדהם לגלות שרכב אחר חסם אותו ועוד שני רכבים אחרים. כמו כל אזרח שומר חוק הוא התקשר למשטרה, אך אלה הגיעו רק לאחר שעתיים, כך לטענתו, כאשר הרכב עזב את המקום. "אני הפסדתי שעות עבודה, אך זה שעבר על החוק יצא אפילו ללא קנס..." סיפר התושב המתוסכל

המחסור החמור בשוטרים באשדוד מורגש היטב, כאשר שוטרים נאלצים לקבוע סדר עדיפויות לתלונות תושבים. כך קרה היום לתושב אשדוד, שבשעת בוקר מוקדמת רצה לצאת לעבודתו אך גילה שרכבו חסום. למשטרה לקח שעתיים להגיע למקום, כך הוא טוען.

" אני יורד בשעה 4:40 בבוקר לרכב לנסוע לעבודה, אני עצמאי בעל קו להפצת תרופות, ומגלה שרכב מסוג יונדאי גץ חסם אותי ועוד שני רכבים, התחלתי לצפור, וכלום. אני מחליט בשעה 4:45 להתקשר למוקד 100, עונה לי שוטרת, אני מספר על המקרה, היא מבקשת מספר רכב ואומרת לי אנחנו ננסה לאתר את בעל הרכב", מספר לנו א'. 

כשעה לאחר תלונתו של א' למוקד 100, בשעה 5:47, מתקשרים מהמוקד אל א' ומציינים בפניו שהם לא הצליחו לאתר את בעל הרכב והם שולחים ניידת לרשום לבעל הרכב החוסם דוח תנועה.  

"ירדתי למטה לחכות לניידת, מחכה מחכה השעה 06:09 אני מחייג שוב, שלום אמרתם שתשלחו ניידת איפה היא? רגע המוקדנית עונה...היא כבר בדרך! אני מחכה בחנייה לניידת....ואיזה פלא שום ניידת לא מגיעה, 6:26 אני מחייג שוב למוקד, וכרגיל התשובה שלהם אל תדאג תעלה הביתה היא כבר תגיע", מספר לנו א'. הוא מקבל את עצת המוקדנית, עולה לביתו ומכין לעצמו קפה. הוא יוצא למרפסת ביתו כדי לחכות לניידת, ומיד שם לב שהרכב שחסם אותו נסע מהמקום. "הלך יום עבודה, והרכב החוסם יצא בלי קנס" מספר א'.  

בשעה 6:46, שעתיים לאחר פנייתו למוקד 100 ולאחר שהפסיד יום עבודה, מגיעה סוף סוף ניידת המשטרה. "הטלפון מצלצל, השוטרת אומרת לי לרדת ואז מתחיל הקרקס. השוטרת שאלה אותי איפה הרכב, ואני עונה לה שעברו כבר שעתיים, הוא פשוט נסע עד שהם באו, אך השוטרת לא אהבה את התשובה שלי ושאלה אותי אם אני עושה ממנה צחוק. לאחר שהבהרתי שחלפו שעתיים, היא הבינה ועזבה את המקום".

אך אם לא די בכל הסיפור הפשוט שמביא את הדוגמא הטובה ביותר לפגיעה בתושבים שומרי החוק והחוסר בביטחון אישי, בשעה 8:00 מתקבלת הודעה בנייד של א', שמודיעה לו כך: פנייתך למוקד 100 טופלה ע"י המשטרה, לשירותך בכל עת משטרת ישראל.

"כך נראת משטרת ישראל"? שואל א'.

דוברת מרחב לכיש, פקד מיטל גרף מסרה בתגובה ראשונה כי "עבירה של חנייה כפולה תוך חסימת רכב חונה היא עבירה חמורה, זו היא בריונות בכביש, חוסר התחשבות משווע וזלזול נוראי באחר , הטיפול המשטרתי במקרה זה ייבדק לגופו של עניין". 

צילום: אינטרנט 



 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה