עובד זר רדף והטריד ילדות באשדוד


להאזנה לתוכן:

ילדות בנות עשר מאשדוד הגישו תלונה במשטרה כי עובד זר רדף אחריהן סמוך לבית ספרן ואף ניסה לגעת בהן וברח. שוטרי אשדוד תפסו את האיש והוא נעצר.
אזרחים מתלוננים על תופעת הזרים בעיר והתחושה שהנושא נפיץ

ביום רביעי התקבלה תלונה ממספר תלמידות ילדות בנות עשר על כך שעובד זר רדף אחריהן סמוך לבית ספרן, ניסה לגעת בהן וברח רק כאשר הגיעו בסמוך לבית הספר.

ביום שני משטרת אשדוד הצליחה לעצור את האיש, עובד זר והיום, יום שלישי, יוחלט, בשיתוף יחידת סער, באם לגרשו מהארץ או לכלוא אותו.
חוקר המשטרה,  יוחאי כהן יצא לחפש את החשוד, ובאמצעות מאבטח בית הספר מצא אדם העונה על תיאור המבוקש מסתובב סמוך למוסד החינוכי.
החשוד נעצר, ובשלב זה לא ניתן לברר את זהותו כיון שאין סימוכין לטענתו שהוא אזרח אריתראה ומשום  שאין בידו ויזה חוקית והוא אינו מוכר במערכות המידע הממוחשבות. 

האיש יאושם בפדופיליה ובהטרדה מינית וישאר במעצר עד שיוחלט האם לגרשו מישראל.

באשדוד מתגוררים למעלה מאלף פליטים מסודן, דארפור ומדינות נוספות שהגיעו לישראל דרך גבול מצרים הפרוץ. רובם מתרכזים ברובע ב' בעיר. תושבי הרובע זועמים על כי הם משלתטים על האזור ויש חשש שהם ירצו לקחת את החוק לידים.

לטענת האזרחים - העובדים הזרים מסתובבים בחבורות, משתכרים, לעיתים מעורבים בדקירות ואף בוחנים את נערות אשדוד במבטים מיניים. אולם יש לציין כי  עד היום לא היו העובדים הזרים מעורבים במקרים פליליים חריגים באשדוד. 

בעקבות התלונות הרבות והכעס של תושבי העיר, הוקם לפני כשנה, מטה פעולה לפתרון בעיית ריכוזם של הפליטים בשכונות הוותיקות בעיר.

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה