כמה נמוך אפשר לרדת: עמוד פייסבוק הוקם כדי לעשות צחוק מראש העיר אשדוד


להאזנה לתוכן:

עמוד ברשת הפייסבוק הוקם תחת שמו של ראש העיר אשדוד, ד"ר יחיאל לסרי, שכל מטרתו לשים ללעג את ראש העיר ופועלו. מקים העמוד, שזהותו לא ידועה, כותב בשמו של לסרי, מביא תמונות מאירועים ומדביק להם כיתוב ששם ללעג את לסרי. למרות שמקים העמוד כותב בראש העמוד שמדובר "בסאטירה" שאינה מתרחשת במציאות, מטרת העמוד מובנת היטב מקריאת הכתוב בו

לא ברור מי עומד מאחורי עמוד הפייסבוק שהוקם רק כדי ללעוג לראש העיר, להביא ציטוטים לכאורה בשמו ולהוציא אותו הכי גרוע שיש.

מקים עמוד הפייסבוק העלה לעמוד תמונות של ראש העיר בשלל אירועים, כך לדוגמא במשחק חצי הגמר שהתרחש אמש באיצטדיון רמת גן, בו הפסידה הקבוצה האשדודית. תחת התמונה נכתב בשמו של ראש העיר: "איך יכול להיות שכל משחק חשוב שאני מגיע אליו הקבוצה מפסידה ? בסוף אני אסכים עם האוהדים שאני הנאחס של קבוצות הספורט באשדוד ולא אגיע יותר למשחקים. מה אתם אומרים ? לייק מי שחושב שאני מנחוס!! :)"

בתמונה אחרת שהועלתה מאירוע ההשקה של פאב "מרטינק" של הבעלים של עיתון "הייקיו", נראה ראש העיר מצולם בחברת שתי נשים. "תושבים יקרים... לעיתים אני צריך לקחת הפוגה מהעבודה הקשה בלהיות ראש עיר וללכת לנקות את הראש עם איזה דרינק מרגריטה קטן ולדבר עם חברים טובים..", נכתב תחת התמונה, זאת במטרה להראות את ראש העיר כמי שמבלה בפאבים ברחבי העיר.

בעמוד מובאים עוד תמונות רבות וכן אימרות שלכאורה אומר אותם לסרי, ולמרות שמקים האתר כותב בתחילת העמוד כי העמוד הוא "דף סאטירה ! כל הנכתב בדף זה אין לו שום קשר למציאות ומתרחש בעיר רחוקה" , קשה שלא להבין שמדובר בהרבה יותר מסאטירה. 



 


 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה