תיעוד וידאו מזעזע: הוכה באכזריות בלב הסיטי ואיש לא סייע


להאזנה לתוכן:

באמצע פיצרייה באשדוד, שבעה צעירים מכים באכזריות את א', כשהוא שרוע על הרצפה בלי יכולת להתגונן. "זרקו עלי שולחנות וכיסאות, ופשוט היה רגיעה ופתאום עוד שולחן, כאילו כמו וידוא הריגה", הוא מספר. סרטון הוידאו נחשף אמש לראשונה במהדורת חדשות ערוץ 10 על ידי הכתב אלמוג בוקר

הסיפור מתחיל כמה דקות קודם לכן קצת אחרי השעה אחת בלילה כשא' ואחיו נוסעים הביתה. חבורת הצעירים קופצת לכביש באור אדום, ומאלצת את א' לבלום בפתאומיות. א' מעיר להם על כך, הערה שעלתה לו ביוקר.

שבעת הצעירים מחליטים להתנפל עליו באמצע הצומת. "פשוט רצתי והרגשתי מכות מכל כיוון ופשוט הראש היה עסוק באיך לברוח", הוא משחזר.

"אני מרגישה שעשו לו לינץ'", אומרת ר', אמו של המותקף. "אני לא ישנה בלילה מאז שראיתי את הסרט. יש לי פחדים בלילות ואני בוכה כל הזמן".

במשך דקות ארוכת הוא נשאר שרוע על הרצפה, מסביב לא מעט אנשים, כולם צופים, חלקם אף משפרים עמדות כדי לראות טוב יותר. אבל אף אחד לא חושב לחלץ אותו, אפילו לא מתקשרים למשטרה. "בן אדם שרוע על הרצפה, צועק לאלוהים ואין מושיע", מתאר א'. "פשוט מאוד מסתכלים על אותה זוועה כמו על הצגה חינם".

השבעה עוזבים את המקום אבל שוטרי תחנת אשדוד שמגיעים במהירות מספיקים לעצור אותם לא הרחק מהמקום. נגד ארבעה מהם כבר הוגש כתב אישום, לא', צעיר בלי עבר פלילי אין שום סיבה להסתתר, אבל אחרי שצפה בתמונות החליט לא להיחשף החשש שלו הוא שהשבעה עוד יחזרו כדי לסיים את העבודה.

באדיבות חדשות 10

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה