שני מורים מאשדוד עלו לשלב המכריע בתחרות "המורה של המדינה"


להאזנה לתוכן:

מורי אשדוד שוב מביאים כבוד לעיר: המורה רימה רבינוביץ מבית הספר מגינים, והמורה יובב קמחי ממכללת יעד עמל 1, עלו שלב בתחרות היוקרתית "המורה של המדינה". הם נבחרו בין אלפי מועמדים, רק שישה יזכו בתואר הנכסף. בשנה שעברה הייתה זו המורה תמי טל מבית הספר צפרירים, אשר זכתה בתואר "המורה של המדינה"

תחרות "המורה של המדינה" הגיעה לשלב מכריע. 50 מורים הצליחו להעפיל לשלב הכמעט סופי בתחרות שנועדה להעלות לסדר היום הציבורי את מעמד המורים ואת תרומתם לחברה.

בין המועמדים שעלו לשלב הההכרעה נמצאים שני מורים מאשדוד:

רימה רבינוביץ, מורה לשפה, תורה וחשבון בבית הספר מגינים באשדוד. עוד עלה לשלב ההכרעה גם יובב קמחי, מורה לאוטוטרוניקה ממכללת יעד עמל 1 באשדוד.

"המורה של המדינה‭,"‬ יוזמה משותפת של מפעל הפיס, של "ידיעות אחרונות‭,"‬ של הסתדרות המורים ושל ‭,ynet‬ הנערכת זו השנה הרביעית, יצאה לדרך לפני כשלושה חודשים. ‭4,600‬ טופסי המלצה הגיעו, ובהם המלצות על ‭2,080‬ מורים מכל רחבי הארץ - יהודים וערבים, חילונים ודתיים. הממליצים היו ברובם תלמידים ותלמידים לשעבר שביקשו להודות בדרך הזאת למורים שעושים ימים ולילות למען השכלתם, מורים שמצליחים - על אף כל הקשיים - לבלוט מעל האחרים ולהביא ערך מוסף לבית הספר ולתלמידים שלהם.

תהליך הסינון של המועמדים כלל בדיקה מעמיקה של ההמלצות וראיונות טלפוניים עם הממליצים, עם המורים עצמם ועם מנהלי בתי-הספר שלהם. בקושי רב הצלחנו לבחור מתוך שלל המורים המצטיינים את אלה שחשבנו שהם המתאימים ביותר.

אל הלב הכמעט סופי - שלב הראיונות פנים אל פנים - הגיעו 50 מורים. השבוע ריאיינו אותם אנשי חינוך בגמלאות ועיתונאי "ידיעות אחרונות" ו‭.ynet-‬

ב‭30-‬ במאי יתקיים טקס חגיגי במעמד נשיא המדינה שמעון פרס, שר החינוך גדעון סער ואישים בכירים במערכת החינוך בישראל, ובמהלכו יוענקו התארים והפרסים. כל 15 המועמדים שיגיעו לגמר יקבלו תעודת הוקרה ומחשב נייד אישי מתנת בנק מסד. ששת המורים המצטיינים יקבלו כרטיס טיסה לארה"ב - מתנת חברת אל על - והשתלמות יוקרתית, שבמהלכה יהיו אורחי הכבוד של מערכת החינוך היהודית באחת הערים בארה"ב. את הפרס הזה תעניק הסוכנות היהודית.
 

צילומים באדיבות אתר הפייסבוק של תחרות "המורה של המדינה" 

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה