המשטרה: ישנן ראיות לכאורה בנושא פרשית השוחד


להאזנה לתוכן:

בדיון בבית המשפט בקשו נציג המשטרה וכן העיתונאי דור גפני מכאן דרום, להסיר את צו איסור הפרסום של נבחרי הציבור המעורבים בפרשית השוחד לכאורה. נציג המשטרה טען: אני מגיש שני דו"חות סודיים על שני המשיבים על התפתחויות בחקירה. מדובר בחשדות שעוברים מהחשד הסביר לראיות לכאורה, לפי דעתנו יש חשיבות בפרסום".

בדיון שהתקיים בנושא צו אסור פרסום שמותיהם של נבחרי הציבור בפרשת השוחד לכאורה,  מול שופטת בית משפט השלום בראשון לציון איטה נחמן. טען נציג המשטרה, רפ"ק עו"ד אריאל פרידמן, כי "אנחנו מבקשים להסיר את איסור הפרסום בצורה מיידית וזאת מכמה טעמים, מהטעם הפרקטי של אינטרס המשטרה בהבאת עדים נוספים. אני מגיש שני דו"חות סודיים על שני המשיבים על התפתחויות בחקירה. מדובר בחשדות שעוברים מהחשד הסביר לראיות לכאורה, לפי דעתנו יש חשיבות בפרסום".

נציגי התקשורת באשדוד פנו בבקשה להסיר את צו הפרסום בטענה: "אנו סבורים שזכות הציבור לדעת, גוברת על הנימוקים האחרים שהועלו. מדובר באחת הפרשות הקשות והחמורות, לפחות לכאורה, שנחשפו אליה תושבי אשדוד בשבועות האחרונים, ומן הראוי שהציבור באשדוד, שמבקש לדעת את הפרטים על נבחריו, יהיה זכאי לקבל את הפרטים".

את הבקשה להסרת צו איסור פרסום שמות החשודים הגיש העיתונאי דור גפני, מעיתון כאן דרום ורדיו דרום 101.5. 

השופטת איטה נחמן נענתה לבקשה.

מאחר והשמות ידועים לתושבי העיר, אשדוד נט בחר להמתין עם פרסום השמות לאחר חג הפסח כדי למנוע מפח נפש  לבני המשפחות בליל הסדר .

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה