קבוצת תמיכה בממ"ק ראש העיר, עמרם כנפו, הוקמה בפייסבוק


להאזנה לתוכן:

לא ברור מי עומד מאחורי קבוצת התמיכה בעמרם כנפו ברשת הפייסבוק, אך קישורים לקבוצה נשלחו לרבים מתושבי העיר, והם נקראים לתמוך בכנפו, שלדבריהם, הופלל. "הרב עמרם כנפו הופלל ורק אנחנו התושבים יכולים לעזור לו", כתבה אחת מתושבות העיר בפייסבוק

ממ"ק ראש העיר, עמרם כנפו, אומנם שוחרר ממעצרו בבית המעצר, אך הוא נשלח למעצר בית מלא בביתו והורחק מהעירייה. 

לפני מספר ימים הוקמה ברשת החברתית "פייסבוק" - קבוצת תמיכה בכנפו. תחת הכותרת "תושבי אשדוד למען עמרם כנפו", הוסיפו מקימי הדף תמונות של כנפו ביחד עם צדיקים אחרים. בנוסף נכתב בדף הפייסבוק: "לעיתים רחוקות אנחנו כאנשים פוגשים אדם זך מלא כוונות טובות ונטול אגו כמוך, כולנו תקווה שכל האשמות נגדך יעלמו והמשטרה תעניש את מי שמנסה להפליל אותך. וכשתחזור לתפקידך תמשיך להצעיד את אשדוד יחד עם דוקטור לסרי לעבר עתיד טוב יותר".

עוד נכתב באחד האשכולות: "עמרם חזק ואמץ, עכשיו כשאתה לא במעצר, תושבי אשדוד מבינים שאתה חף מפשע.. תהיה חזק.."

ברשת הפייסבוק התקיים דיון סביב הפצת הקישור לקבוצת התמיכה בכנפו. באחד הדיונים כתבה תומכת של כנפו למשתתפת אחרת בדיון, לאחר שהאחרונה לכאורה רמזה שכנפו אינו צדיק: "הרב עמרם כנפו הוא צדיק גדול שמעשיו לא ידועים לציבור ואני מאמינה שיבוא היום והאמת תצא לאור ויגלו שיש אנשים רעים שהפלילו אותו ואז הרב כנפו יחזור לתפקידו המכובד.. זה לא נאה מצידך לרמוז שהוא לא צדיק או אדם ישר.. אנא תתנצלי בפני הרב".

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה