'תחזרו לרוסיה, תתנהגו שם ככה'


להאזנה לתוכן:

תושבת אשדוד טוענת ששרת הקליטה, סופה לנדבר, המתגוררת בעיר, ניסתה לעקוף אותה בתור בסופר מרקט וגם "הציעה" לה לחזור לארץ שממנה הגיע, ברה"מ לשעבר. כידוע, גם מוצאה של השרה לנדבר באותה מדינה. סופה לנדבר הכחישה את המקרה וטענה שזהו תרגיל תשומת לב של בוריס גיטרמן.
הכתבה המלאה מתפרסמת השבוע על ידי העיתונאי דור גפני בעיתון "כאן דרום"

"הייתי בקניות בחנות באשדוד", אומרת קטיה. "זה היה בשבת לפני כחודש. בהתחלה לא ידעתי שזאת השרה לנדבר. כשהגיע התור שלי מול דוכן הגבינות, היא נכנסה והיו לידה שני שומרי ראש. ואמרתי 'סליחה, זה התור שלי'. היא הסתכלה עליי ואמרה: 'בואי נראה של מי התור'. אמרתי: 'שלי, אני ראשונה'. המוכרות שמכירות אותה פחדו. היא אמרה לעברי: 'תחזרו לרוסיה, תתנהגו שם ככה'. היא חזרה על זה שוב, היה ויכוח. עדיין לא הבנתי שזאת שרת הקליטה. כעסתי על החוצפה שלה. המוכרת נתנה לי שירות ורק אחר כך אמרה לי מי זאת. אגב, אני עליתי בכלל מליטא".

חברתה ושכנתה שהייתה עימה במרכול, אמרה: "המוכרת נתנה שירות לקטיה ואז לנדבר ניסתה להידחף, הייתה מעין מריבה ואז היא אמרה את אותם דברים. לנדבר התנהגה בצורה לא נחמדה. זה היה מקרה ממש לא נעים ואנשים מסביב התחילו לדבר".

קטיה פנתה לממלא מקום ראש עיריית אשדוד, בוריס גיטרמן וביקשה את התערבותו. "אינני יודע מה יותר גרוע", מסר גיטרמן, "זה שכבוד השרה מתנהגת כמו בשוק ולא בפעם הראשונה, או שהיא שולחת עולים חזרה במקום לדאוג להם בארץ מתוקף תפקידה, אני תוהה איך היא הייתה מדברת עם מישהי שלא מהעדה שלה. כאשר ניבחר ציבור מרגיש מרומם מן העם וחושב שכולם חייבים לו זה מביא לחוסר אמון הציבור במערכת. אני אישית סולד מהתנהגות כזאת".

השרה לנדבר ביקשה למסור את תגובתה ל"כאן דרום" באמצעות דובר המשרד, אלעד סון: "לא קרו דברים מעולם. מר גיטרמן יצטרך למצוא תעלול פתטי אחר על מנת לזכות בעוד מעט תשומת לב". 

תמונה: אינטרנט 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה