יובל דיין הגיבורה הגדולה שלי


להאזנה לתוכן:

הנערה המקסימה ששבתה את לב כולנו, אומרת באומץ נדיר את מה שאף אחד לא העיז לאמור לפניה - "לא" למנגנון הריאליטי המשומן, לא לזרקורים המסנוורים, לא לתעשיית השואו ביזניס וכן לאמת הפנימית שלה.
באומץ נדיר היא החליטה לסרב להיות כלי משחק בהצגה של כולנו.
אייל בן שמחון מתאר - אייך בתוך כל הטירוף וההמולה קמה נערה טהורה וזועקת לנו - "המלך הוא ערום!"

מעטים האנשים שמוכנים לוותר מרצונם על ניצחון. לא הרבה אנשים יגלגלו את הבכורה לאחרים. יובל דיין, הפייבוריטית של תוכנית הריאליטי "The Voice"  -  ויתרה על הכרטיס לגמר שהיה אמור להפוך אותה לכוכבת לנינט של השנים הבאות.

הנערה המקסימה ששבתה את לב כולנו, אומרת באומץ נדיר את מה שאף אחד לא העיז לאמור לפניה -  "לא" למנגנון הריאליטי המשומן, לא לזרקורים המסנוורים, לא לתעשיית השואו ביזניס.
באומץ נדיר היא החליטה לסרב להיות כלי משחק בהצגה של כולנו.

כשהיא עמוק בתוך החלום של רוב בני הנוער ובעצם רוב בני האדם בכלל, כשהיא עמוק בתוך מסע לחצים ישירים ועקיפים, יובל  מחליטה להתעורר מהחלום, לקחת אחריות על חייה ועל קצב ההתפתחות האישי שלה.
בבחירה, בין חוזה הקלטות בין לאומי לגיטרה שלה בבית, היא בוחרת בגיטרה ובסינגל שהיא תוציא בעצמה ובקצב שלה. וזה מה שיוצר את ההבדל בין אומן אמיתי לבין פיון בתעשיית הרייטינג.

יובל דיין למעשה הזכירה לנו מה ששכחנו כבר מזמן – שהניצחון הוא לא תכלית הכול!
הרי כולנו עברנו שטיפת מוח שצריך לנצח ולא חשוב מה המחיר שאנו צריכים לשלם:
בבית הספר מחנכים איתנו לנצח בציונים וכך בכל תחרויות הספורט ותוכניות הטלוויזיה, כך בעולם העסקי, כך בעבודה ובטח בפוליטיקה. אנחנו מוכרים עצמנו לדעת כדי לנצח במשחק של החיים.

כל משתתפי תוכניות הריאליטי למיניהם, מונעים מתוך רצון להתפרסם וכולם סוחטים את  דקות התהילה שלהם עד כמה שאפשר, עד שהציבור מואס בהם ומשם הם חוזרים לכור מחצבתם, או שלא...אלו שנשארים על הבמה, מחויבים למכור עצמם לדעת כידי לרצות את המעריצים והתקשורת ובכך הם הופכים לרכוש ציבורי שמחויב להשביע את רעבונם הבלתי פוסק של הקהל וכל מה שמסביבו.
הם הופכים לכלי בידי מערכת יחסי הציבור, המפיקים, חברות התקליטים, ערוצי התקשורת שקובעים להם את סדר היום במטרה אחת ויחידה – להשאיר אותם רלוונטיים ובאמצעותם לשמן את גלגלי המכונה של תעשיית השואו ביזנס.

זה לא קרה במקרה של יובל - הנערה שרצתה הביתה להורים, לחברים, לבית הספר ולגיטרה שהיא כל כך אוהבת, אמרה עד כאן!

בזמן שכולנו היינו שבויים בבלוף, קמה הילדה מאשדוד וצעקה - המלך הוא ערום!

היא באה לתוכנית בכנות תמימה, לעסוק במוזיקה שהיא אוהבת. אבל האינטואיציה הפנימית שלה אמרה - לא לקיצורי הדרך, לא להיות הציפיות של האחרים וכן למוזיקה הבתולית והטהורה - מוזיקה בדרך שלה, בדיוק כפי שהיא הציגה את עצמה בפעם הראשונה ואנו נפלנו שבי בקסמה.

יובל דיין לימדה את כולנו היום שיעור על סדרי עדיפויות בחיים, על מודעות עצמית, על מהות ועל אמת פנימית. היא החליטה בנחרצות שהיא איננה מוותרת האמת שלה ואינה מוכרת אותה.

ולכן יובל דיין מאשדוד היא המנצחת הגדולה של כל תוכניות הריאליטי. יובל דיין היא הגיבורה שלי!

 

ההודעה הרשמית:

בשלב חצי הגמר, טרם היוודעו התוצאות של ההצבעות בבית, (שאילמלא הייתה מוותרת, הם היו מעניקים לה את הכרטיס לגמר) יובל הסבירה את רצונה לפרוש מול מאות אלפי צופים ומנטורים המומים:

"הכל קרה לי מהר מדיי. עוד לא עיכלתי שעברתי את האודישנים וכבר אני בחצי הגמר".  הדרמה, גבתה דמעות ממשפחתה ומהמנטור שלה שלומי שבת, הפתיעה את המתמודדים כמו גם את הקהל. "אני מבקשת ממך (שלומי) שתעביר את הנקודות שהתכוונת לתת לי לצחי הלוי."
שלומי שבת ההמום, בקש מההפקה (כאשר הדמעות חונקות את גרונו) לצאת לפרסומות כידי לעכל את ההכרזה של יובל. וכך היה. דקות אלו אפשרו לכל הנוגעים בדבר להבין את ההכרזה הדרמטית של יובל.

ההודעה הרשמית של רשת:

רשת, המשדרת את התכונית בערוץ 2, פרסמה את ההודעה הבאה בעמוד הפייסבוק שלה: "יובל דיין שהעפילה לשלב החצי גמר של 'The Voice' החליטה לפרוש בשלב זה מהתחרות. במהלך הימים האחרונים התלבטה קשות יובל יחד עם משפחתה ועם הפקת התוכנית באשר להמשך דרכה, זאת בשל רצונה להתרכז בשלב זה של חייה בלימודיה. ההחלטה הסופית והקשה של יובל ומשפחתה, שהתקבלה הערב, במהלך התוכנית נתמכת על ידי "רשת" ואנחנו מאחלים לה בהצלחה. יודעים שעוד נשמע עליה הרבה".

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה