ראש העיר מתייחס לראשונה לפרשת מעצר ממלא מקומו וחבר מועצת העיר


להאזנה לתוכן:

יום לאחר שחיתן את ביתו, נאלץ ראש העיר אשדוד להתמודד עם פרשה קשה של חשדות חמורים לקבלת שוחד, לכאורה, על ידי יד ימינו בועדת בניין ערים. כעת, לראשונה מתייחס לסרי למעצרים ובטוח בעבודת המשטרה

עשרות חוקרים של יאח"ה פשטו ביום שני על בניין העירייה והחלו להחרים מחשבים וקלסרים. החוקרים הגיעו גם לביתו של ממ"ק ראש העיר, עמרם כנפו, ביצעו חיפוש בביתו ועצרו אותו. יחד עם כנפו נעצר חבר מועצה נוסף ששמו נאסר לפרסום, לפי שעה. שני קבלנים מוכרים בעיר נעצרו אף הם, וגם שמותיהם אסורים לפרסום לפי שעה.

מעצרם של כנפו וחבר המועצה הוארך בשישה ימים, ואת השבת הקרובה הם צפויים להעביר בבית המעצר.

חלק מהעצורים עוד חגגו יום קודם לכן בחתונת ביתו של ראש העיר, כאשר למחרת נאלץ ראש העיר להתמודד עם הפרשיה שהפכה לשיחת היום בעיר.

בתגובה שהעביר לסרי הוא מציין כי "במסגרת חקירה כלכלית שמשטרת ישראל עורכת, הגיעו השבוע שוטרים גם לעיריית אשדוד .אין בידינו מידע באשר לפרטי החקירה המתנהלת, אך אנו בטוחים שהעובדות יתבררו במהרה.מדובר בחקירת משטרה שמתנהלת לפחות משנת 2005 עוד ומיותר לציין שגם אם היינו יודעים לא היינו יכולים להתייחס באופן קונקרטי לשאלות בנוגע לחקירה".

לדברי לסרי, הנושאים בהם עוסקת החקירה, הועברו זה מכבר לרשויות המוסמכות לרבות: מבקר המדינה ומשרד הפנים. העירייה, ממתינה להנחיית רשויות מוסמכות אלה ונפעל באופן מידי בהתאם ע"פ הנחיותיהם. מדבריו אלה של לסרי ניתן להבין שעיריית אשדוד כבר העבירה בשנים האחרונות מידע על עבירות שנעברו, לכאורה, בעניין זה.

לסרי: "אנשי  צוות החקירה מקבלים מאיתנו סיוע ושת"פ מלאים ככול שנדרש. אני מאמין בעובדי העירייה ובנבחריה ששמים את טובת העיר והציבור לנגד עיניהם וסומך על שלטונות החוק שיעשו מלאכתם נאמנה".

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה