חשד שארגון פשיעה פעל באשדוד - האזינו לתדרוך הכתבים של ימ"ר לכיש


להאזנה לתוכן:

ימ"ר לכיש אסף ראיות רבות המעידות לכאורה על קיום ארגון פשיעה בעל היררכיה ברורה ומובהקת, המבצע עבירות הימורים לא חוקיים לאורך שנים בהיקפים של עשרות מיליוני שקלים, סחיטה ודמי חסות מעסקים וגבייה אלימה, עבירות מס חמורות והלבנת הון במיליוני שקלים וחבירה מדאיגה וחמורה לעובד בעיריית אשדוד.
שופטת בית משפט השלום באשקלון נגה שמואלי- מאייר, האריכה היום בתשעה ימים את מעצרו של עובד עיריית אשדוד החשוד בלקיחת שוחד והלבנת הון עבור ארגון פשיעה.

היחידה המרכזית של מרחב לכיש מחוז דרום בשילוב יאח"ה להב 433, מחלקת נותני שירות מטבע במשרד האוצר, יחידת יהלום וחקירות מע"מ באר שבע, ברשות המיסים ופרקליטות מחוז דרום ניהלו בשנה האחרונה חקירה סמויה רחבת היקף נגד ארגון פשיעה גדול ומוכר הפועל בעיר אשדוד.

 

לראשונה בכוונת המשטרה והפרקליטות לעשות שימוש בסעיף 4 לחוק המאבק בפשיעה המאורגנת העוסק בעובדי ציבור המסייעים לארגוני פשיעה, כאשר הסנקציה במקרים אלו הם עד עשר שנות מאסר, השימוש בסעיף המדובר הוא חסר תקדים ובהחלט אירוע מכונן בכל הקשור לנחישות הטיפול בארגוני הפשיעה וחיבורם הפסול עם עובדי ציבור.

 

במהלך החקירה נאספו ראיות רבות המעידות לכאורה על קיום ארגון פשיעה בעל היררכיה ברורה ומובהקת, המבצע עבירות הימורים לא חוקיים לאורך שנים בהיקפים של עשרות מיליוני שקלים, סחיטה ודמי חסות מעסקים וגבייה אלימה, עבירות מס חמורות והלבנת הון במיליוני שקלים וחבירה מדאיגה וחמורה לעובד בעיריית אשדוד.

 

חומר הראיות מצביע לכאורה על שיטת פעולה מאורגנת, שיטתית, רצופה ומתמשכת תוך חיבור וניצול קשרים עם עובד העירייה לקידום מטרות ארגון הפשיעה והשגת רווחים.

היום עם מעבר החקירה מפעילות סמויה לגלויה יצאו עשרות חוקרים ובלשים של ימ"ר לכיש וכוח משימה לכיש בפיקודו של סנ"צ שמעון פורטל מפקד ימ"ר לכיש לביצוע מעצרים של עשרות חברי ארגון הפשיעה ועובד בעיריית אשדוד.

 

במהלך ביצוע המעצרים בוצעו חיפושים בבתי החשודים ובבתי העסק השונים המופעלים ע"י אותם חשודים, אשר במהלכם נתפסו : מעל מיליון ₪ במזומן, אחד עשרה כלי רכב יוקרתיים, שבע בתים, שלושה עסקים ומספר חשובות בנק שנתפסו.

 

מדובר ברכוש רב בשווי עשרות מילוני שקלים שהושג על פי החשד בפשע  ואשר יש בכוונת גורמי החקירה לחלט את הרכוש שנתפס במלואו.

סה"כ נעצרו 20 חשודים שנלקחו לחקירה במשרדי ימ"ר לכיש, יהלום ויאח"ה. במהלך היום יובאו החשודים לדיון בבית המשפט בבקשה להארכת מעצרם.

צריך לזכור ולהדגיש כי אומנם מדובר בחשדות חמורים ביותר, אך בשלב זה מדובר בחשדות בלבד !!! תפקידם של כל העוסקים בחקירה הוא לתרגם את אותן חשדות 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה