התלמידה הוחזרה מפולין לאחר שנתפסה עם מקומי בחדרה


להאזנה לתוכן:

תלמידת אחד מבתי הספר התיכוניים באזור הוחזרה ארצה ממשלחת של בני נוער לפולין עקב בעיות משמעת. גורמים המקורבים לנושא אמרו, שההחלטה להחזירה ארצה, בטרם סיום המסע, התקבלה לאחר שככל הנראה היא נראתה במלון עם בחור מקומי ועל רקע בעיות משמעת נוספות. הפרשה נחשפת השבוע לראשונה על ידי כתב "כאן דרום" - דור גפני

הכל החל לפני כשבועיים. מבתי הספר השונים ברחבי הארץ שמשתייכים לאחת הרשתות, נבחרו תלמידי י"א-י"ב לטובת מסע למחנות בפולין. גם בית הספר המדובר הוציא תלמידים, ואיתם יצא ליווי שכלל כמה מורות וגם את המנהלת.

שלושה-ארבעה ימים לפני תום המסע, החליטו המנהלת וראש המשלחת להקדים את חזרתה לארץ של אותה נערה כבת 17. וכך, בזמן שיתר חבריה ממשיכים במשלחת, היא הועלתה למטוס בלוויית אחת המורות וחזרה לארץ מבוישת לאחר שפניה הולבנו ברבים. בימים הראשונים היא הייתה כה נסערת עד שנמנעה מלשוב ללימודים בבית ספרה. מיותר אולי לציין שהנושא הפך לשיחת היום בבית הספר ובמעגלים רחבים יותר.

בתגובה לשאלות שהעביר כתב "כאן דרום" - דור גפני, נמסר מהרשת כך: "380 תלמידים ומורים מכל רחבי הארץ, יצאו למשלחת רב תרבותית לפולין. התלמידה הוחזרה לארץ לפני סיום המסע, לאור בעיות משמעת והתנהגות לא ראויה. התלמידים שיצאו למסע והוריהם, חתמו טרם יציאת המשלחת, על אמנה חברתית המחייבת כללי התנהגות, ולכולם היה ידוע שתלמיד שיפר כללים אלו, תופסק השתתפותו במסע והוא יוחזר לארץ. מנהלת בית הספר לא ביישה את התלמידה. היא הוזמנה לבית הספר לשיחה יחד עם הוריה, והיא חוזרת ללימודים".

הסיפור המלא מתפרסם השבוע בעיתון המקומי "כאן דרום". 

תמונה: אינטרנט 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה