שבועיים הייתה חסומה מדרכת הולכי רגל – עד לפניית "אשדוד נט"


להאזנה לתוכן:

יותר משבועיים שמדרכה להולכי רגל בשדרות מנחם בגין, בכניסה הדרומית לעיר, הייתה חסומה למעבר הולכי רגל, זאת בעקבות עבודות להנחת כבלי תקשורת. להולכי הרגל לא נשאר מעבר בטוח והם נאלצו לצעוד על הכביש בו המכוניות דוהרות, והבור שנחפר במקום נותר פתוח בצורה מסוכנת. רק לאחר פניית "אשדוד נט" לעיריית אשדוד, טופל המפגע ולהולכי הרגל יש עכשיו מעבר בטוח יותר . צפו בתמונות לפני ואחרי פניית אשדוד נט

עבודות תשתית להנחת כבלי תקשורת מבוצעות כבר יותר משבועיים בכניסה הדרומית לעיר. למקום הגיעו כלים הנדסיים, המדרכה נחסמה והמרצפות פורקו. לאורך של כמה עשרות מטרים הונחו כבלי תקשורת בתוך האדמה.

אך לפני כשבוע העבודות במקום הופסקו. הצוותים שעמלו במקום נעלמו ובמקום נותרה התעלה הפתוחה שלא אפשרה מעבר הולכי רגל. מעבר לכך, האזור לא נתחם ולא הוצבו במקום שלטים המזהירים מפני מעידה לתעלה הפתוחה. לא מעט הולכי רגל צועדים בכל יום במקום, ואלה נאלצו לצעוד על הכביש בו המכוניות נוסעות לא פחות מ- 70 קמ"ש. בצידו השני של הכביש אין מדרכה אליה ניתן היה לנתב את הולכי הרגל, וכך במשך יותר משבועיים שהולכי הרגל סיכנו את עצמם.

"אני הולכת במקום בכל יום. בבוקר כשאני הולכת לרכבת ובערב שאני חוזרת", מספרת תושבת רובע ט', שפנתה אלינו בעניין זה. לדבריה, לא פעם רכבים צפרו לה בזעם בגלל שצעדה על הכביש וכמעט נפגעה מרכב. "איפה הייתי אמורה לצעוד? מהצד השני גם אין מדרכה ושם הכל חולות. אני לא מבינה איך חוסמים מדרכה בצורה כזאת מבלי לתת פתרון להולכי הרגל. זה יכול להיגמר לא טוב.

השבוע, לאחר שצילמנו את הבור הפתוח ואת המדרכה החסומה להולכי הרגל, פנינו לעיריית אשדוד וביקשנו לדעת מדוע כך הם פני הדברים.

יום לאחר פניית "אשדוד נט" לעיריית אשדוד, התעלה הפתוחה במקום כוסתה, אתר העבודה נתחם בסרט ושלט אזהרה הוצב במקום. בנוסף, חלק ממרצפות המדרכה שפורקה רוצפו כך שתתאפשר צעידה הולכי רגל בצורה בטוחה ולא על הכביש.

לנו נותר רק לתהות מדוע חיכתה עיריית אשדוד לפניית "אשדוד נט" כדי לטפל במפגע, שכל בר דעת יכול היה להבין שהמצב כפי שהיה – אינו תקין.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה