גל שריפות קשות באשדוד: פצוע קשה בשריפה ברובע ו' (תמונות ווידאו)


להאזנה לתוכן:

אדם נפצע קשה משאיפת עשן בשריפה ביחידת דיור ברובע ו'. צוותי כיבוי פרצו למקום וחילצו את הפצוע. הוא הובהל לבית החולים כשהוא מורדם ומונשם. בשבוע האחרון אירעו עוד שלוש שריפות חמורות, שבנס הסתיימו ללא נפגעים

במוקד כיבוי אש באשדוד התקבלה קריאה על שריפה במקלט ברחוב חסן בן גרא ברובע ו'. שני צוותי כיבוי, בפיקודו של יוסי מלכה, הגיעו למקום וזיהו עשן יוצא מחלקו האחורי של הבניין. "הדלת של יחידת הדיור הייתה נעולה ופרצנו אותה. בפנים מצאנו אדם מחוסר הכרה שרוע על הרצפה", סיפר מלכה. 

הפצוע, בשנות ה- 50 לחייו, חולץ על ידי אנשי הכיבוי והועבר לידי אנשי מד"א וכונני איחוד הצלה דרום, שהעניקו לו חמצן וטיפול ראשוני עד להגעת הנט"ן. הוא פונה במצב קשה כשהוא מורדם ומונשם לבית החולים תל השומר.

השריפה הזאת, שהסתיימה עם תוצאות קשות, מצטרפת לעוד שלוש שריפות קשות וחמורות שאירעו בשבוע האחרון באשדוד. בזכות פעולות הכבאים, השריפות הקודמות הסתיימו ללא נפגעים. באירוע הנוכחי, אילולא הפריצה המהירה של צוותי הכיבוי ליחידת הדיור, היה הפצוע משלם בחייו.

בכיבוי אש קוראים לאזרחים וממליצים מאוד לרכוש ולהתקין בדירות המגורים גלאי עשן עצמאיים הפועלים באמצעות סוללה, שעלותם מאוד נמוכה והם עשויים להציל חיים! בשעת שריפה ובעיקר בשעות הלילה שכל בני הבית ישנים ולא מרגישים כאשר פורצת שריפה, הגלאי יתריע מיד עם זיהוי העשן הראשוני ויאפשר יציאה בטוחה מהבית ואף השתלטות על השריפה בעודה קטנה.

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה