אושרה בניית הבניין הראשון של האוניברסיטה באשדוד


להאזנה לתוכן:

חלום הקמת אוניברסיטה באשדוד קורם עור וגידים, זאת לאחר שבועדת התכנון והבניה אושרה בניית המבנה הראשון של האוניברסיטה. "זהו יום בשורה לתושבי העיר!", אמר ממ"ק יו"ר הועדה לאחר אישור התוכנית

הקמת האוניברסיטה באשדוד יוצאת לדרך! בועדת התכנון והבניה המקומית אישרו את התוכנית להקמתו של המבנה הראשון באוניברסיטה. המבנה שאושר לבניה אמור להיות בשטח של 10,000 מ"ר שיתפרסו על 5 קומות.

המבנה המתוכנן הוא במסגרת השלב הראשון של פרויקט האוניברסיטה. בעבר יצאה עיריית אשדוד לתחרות לתכנון הקמפוס האקדמי באשדוד, אך התכנון שזכה בפרס הראשון לא יהיה בסופו של דבר האוניברסיטה של אשדוד. בעיריית אשדוד עמלו לביצוע תכנון מחדש של האוניברסיטה, שיהיה אפשרי לביצוע, ולאחר שהתכנון אושר הובאה התוכנית לאישור הועדה המקומית.

בימים אלה קיימת תוכנית שנמצאת בשלבי אישור להוספת שטח לאוניברסיטה המתוכננת ברובע המיוחד. האוניברסיטה תהיה בסמיכות לבית החולים שייבנה באשדוד, אף הוא בשטח הרובע המיוחד. בנוסף, באותו האזור מתוכננות יח"ד שישמשו כמעונות לסטודנטים.

אגב, ההחלטה לאשר את בנייתו של המבנה הראשון של האוניברסיטה, התקבלה פה אחד על ידי חברי הועדה. לאחר אישור התוכנית אמר עמרם כנפו, ממ"ק יו"ר הועדה המקומית לתכנון ובניה: "זהו יום בשורה לתושבי העיר!" וזוהי אכן בשורה משמחת לתושבי העיר, שבמשך כל שנות קיומה נודדים לערים אחרות כדי לרכוש השכלה גבוהה.

צילום: אינטרנט 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה