כיתה הוצתה במקיף י' - לא היו נפגעים


להאזנה לתוכן:

אלמונים הציתו ביום שלישי השבוע כיתת לימוד במקיף י'. צוותי כיבוי שהגיעו למקום התקשו להתקרב עם רכבי הכיבוי בגלל רכב שחנה ברחבת הכיבוי. על פי בדיקה ראשונית של הכבאים, מדובר בהצתה

ביום שלישי בשעות הבוקר המוקדמות התקבלה בתחנת הכיבוי באשדוד הודעה על שריפה בביה"ס מקיף י' ברובע י"א באשדוד. שלושה ציוותי כיבוי בפקודו של רשף/מ שוטה אלישי אשר הגיעו למקום הבחינו בשריפה באחת הכיתות ומיד החלו בפעולות כיבוי, מניעת התפשטות האש ושחרור עשן. בסריקה שערכו הכבאים לא נמצא איש במקום. כעבור זמן קצר השתלטו הכבאים על האש והיא כובתה מבלי שהיו נפגעים במקום אולם לכיתה נגרם נזק רב. מחקירת נסיבות פרוץ השריפה עולה חשד כי מדובר בהצתה.

יצוין, כי כאשר הגיעו הכבאים למקום הם לא יכלו להתקרב עם רכב הכיבוי אל השריפה מכיוון שרכב פרטי חנה בחניית החרום המיועדת לרכבי כיבוי והצלה, דבר זה מנע מהם התקרבות אל המבנה והפריע לטיפול בו. שירותי כבאות מבקשים מהנהגים לא להחנות רכבים ברחבות כיבוי והצלה המיועדות לאפשר גישה לכבאים בשעת חרום. מניעת גישה לרכבי כיבוי ומנופים עקב חניה ברחבת הערכות יכולה לגרום לעיכוב משמעותי בטיפול באירוע ואף לעלות בחיי אדם.

תמונות מהאירוע צולמו ע"י: יהב יצחק – כבאי תחנת אשדוד.






 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה