מפגש מרגש בין צוות מד"א לשירן בת ה-10 שיילדה את אימה


להאזנה לתוכן:

שירן בת ה-10 שיילדה ביום שישי האחרון את אימה, זכתה לביקור מרגש מצוות מד"א לכיש. לראשונה פגשה שירן את מוקדנית מד"א, שמעברו השני של הקו העבירה הנחיות לשירן הקטנה. "יצא לי להדריך בתהליך לידה בטלפון, אבל מעולם לא עשיתי זאת מול בת 10", אמרה בתאל בן ברוך, מוקדנית מד"א לכיש

נס החנוכה של משפחת טופחי לא יכול להיות מושלם יותר. בנר ראשון של חג החנוכה (ג'), שוחררה אילנית טופחי מבית החולים. זמן קצר לאחר שהגיעה לאשדוד היא פגשה ביחד עם ביתה שירן את צוות מד"א לכיש שהוזעק לביתם בשישי בבוקר.

לראשונה פגשה המשפחה גם את מוקדנית מד"א לכיש, בתאל בן ברוך, שהנחתה את שירן כיצד לשמור על אחיה, לעטוף אותו במגבת ובעיקר להשרות עליה ביטחון. "כבר נתתי הנחיות בלידה דרך הטלפון, אבל לא בגיל כל כך צעיר. התרגשתי לא פחות ממנה", היא אמרה. הסבתה חנה סיפרה על הרגע שהתקשרה למד"א: "התקשרתי ואמרתי תשלחו מהר ניידת היא יולדת, המוקדנית מיהרה להרגיע אותי כי הייתי לחוצה. היא אמרה לי שאהיה רגועה כי הן יצטרכו אותי רגועה".

פארמדיק מד"א שי אלזמי והחובש אלי זהר, התרגשו לפגוש שוב את שירן ואת אמה אילנית. "הקור רוח של שירן הוא שהציל את הילד", אמר אלזמי במפגש. החובש אלי זהר, שעל פועלו המבורך עוד נספר, אמר: "המשפחה נגעה לנו ללב. זה משהו לא רגיל הסיפור הזה, ואנחנו נמשיך להיות איתם בקשר".

שירן ואמה אילנית התרגשו מאוד מהמפגש עם צוות מד"א לכיש, האמא אילנית סיפרה שהתינוק נותר בפגיה בבית החולים, וכעת היא תצטרך לנסוע אליו יום יום עד שיתחזק ויוכל להשתחרר. אילנית טופחי: "נס החנוכה שלנו הוא שהתינוק לא נפגע בלידה. זה קרה בזכות צוות מד"א וביתי הקטנה שירן, שסייעה, לא פחדה ולא איבדה עשתונות".

וידאו מהמפגש:





 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה