באופן מפתיע: הרב פינטו ביקש להעביר את עוזרו האישי מתפקידו


להאזנה לתוכן:

המועצה הדתית באשדוד כמרקחה בעקבות הידיעה שהתפשטה על פיטוריו הפיתאומיים של מוטי כהן, עוזרו האישי של הרב פינטו. כהן נדרש לפנות את דבריו באופן מיידי. גורמים במועצה הדתית ציינו הבוקר שעדיין לא התקבלה החלטה לגבי המשך דרכו של מוטי כהן

אמש בשעות הערב החלה להתפשט הידיעה על פיטוריו הפיתאומיים של מוטי כהן, עוזרו האישי של הרב, ומי שהיה אחראי לקשר עם העיתונאים באשדוד. בעבר כבר היה ניסיון להעביר את כהן מתפקידו, אז היה זה יו"ר המועצה הדתית שלא היה מרוצה מתפקידו. אלה שעכשיו, מי שאחראי להפסקת עבודתו המיידית הוא הרב הראשי, הרב חיים פינטו, שביקש מכהן לפנות את דבריו באופן מיידי. הרב פינטו ביקש מיו"ר המועצה הדתית להעביר כהן מתפקידו, ולדברי גורמים במועצה הדתית, ישנן ניסיונות פיוס בין הצדדים.

גורמים עימם שוחחנו מציינים, שהפעם, בניגוד לפעם הקודמת, לא נראה שכהן יחזור לתפקידו, על אף שהוא מילא אותו כראוי. "יש משבר קשה. אני לא בטוח שמדובר במשהו פתאומי, נראה לי שזה רצף של דברים שהביאו בסופו של דבר לנתק", אמר גורם המעורה בנושא. 

פיטוריו של כהן הפתיעו רבים גם בכלי התקשורת, במיוחד נוכח העובדה שכהן היה עושה עבודה יוצאת מין הכלל טובה, ובזכותו הייתה המועצה הדתית והרב פינטו במיוחד, מקבלים הרבה חשיפה תקשורתית. 

נראה שפיטוריו של מוטי כהן הוא הדבר האחרון שהיה כעת חסר ליו"ר המועצה הדתית, הרב עובדיה דהן, שבקרוב אמור לפנות את מקומו במסגרת הסכם רוטציה. שמועות עקשניות טוענות שאין בכוונת עובדיה דהן לפנות את מקומו, וכפי שזה נראה כעת, המועצה הדתית הולכת לספק כותרות בזמן הקרוב, במיוחד כאשר מאחורי הקלעים בוחשים גורמים פוליטיים, המעוניינים להכניס את אנשיהם למועצה. 


צילום: דוד סגל - HNN 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה