להאזנה לתוכן:

תושב אשדוד רכש דירה, שיפץ אותו ביותר מ-150 אלף ש"ח והפך אותה לפנינה. פיצוצי מים בדירת עמיגור שנמצאת מעליו, מציפות כבר תקופה ארוכה את ביתו, גורמות לרטיבות בקירות ובתקרה ולנזקים קשים למערכת החשמל. "8 חודשים אני רודף אחריהם שייתקנו את הצנרת", הוא אומר בצער. בעמיגור טוענים: בוצעו תיקונים בדירתו של האיש לשביעות רצונו

150 אלף ש"ח השקיע דני מלינקר, תושב רובע ו', בדירה אותה רכש ממיטב כספו. הדירה שהייתה במצב לא הכי טוב, זכתה לשיפוץ מסיבי, ודני הפך אותה לפנינה של ממש. "השקעתי פה את כל הכסף שהיה לי, נשארתי ממש בלי כלום, אבל היה חשוב לי להפוך את הבית למשהו שאוהב לבוא אליו", מספר לנו דני.

אך זמן לא רב אחרי שנכנס לגור בבית, התעורר דני באחד הלילות לקול זרימת מים. "יצאתי מהמיטה וכל הרצפה הייתה מלאה מים. חשבתי שהתפוצץ אצלי איזה צינור, אבל פתאום ראיתי בפרוזדור זרימה של מים מהתקרה. הרטיבות הייתה במקלחת, במטבח, בחדרים... ממש כל התקרה הייתה עם רטיבות", מספר דני.

דני פנה אל דיירי הבית שגרים מעליו ואלה הפנו אותו לחברת עמיגור, לה שייכת הדירה. "שלחו אינסטלטור שאמור היה לטפל בבעיה". דני היה בטוח שהכל יתייבש במהרה והמצב יחזור לקדמותו, אבל שמחתו הייתה מוקדמת מידי. במשך 8 חודשים הוא סובל מרטיבות חוזרת ונישנית, עובש והצפות מים בדירתו, שמקורם בפיצוצי צנרת בדירה שמעליו.

"8 חודשים אני רודף אחריהם. הם שולחים אנשים לבצע תיקונים קוסמטיים, אבל הרטיבות לא חולפת. המצב הפך לבלתי נסבל, אני לוקח ימי חופשה כדי ללכת אליהם ולתקן את הנזקים שנגרמים לי, אבל אין עם מי לדבר שם. בפעם האחרונה ביקשתי לדבר עם המנהל, אבל המזכירה שלו אמרה שהוא איננו, למרות ששמעתי אותו במשרד. נכנסתי בכח, לא יכולתי יותר לסבול את האטימות שלהם".

דובר עמיגור, ארז שני, מסר בתגובה: "חברת עמיגור ביצעה בעבר תיקונים בדירתו של מר מליאנקר לשביעות רצונו. אתמול 21.11.11, נתקבלה פניה נוספת של מר מליאנקר בה דיווח על נזילה חוזרת. באופן מיידי נשלח קבלן והנזילה תוקנה. הסניף נמצא במעקב עד להתייבשות הקיר ותיקון הנזק שנגרם לרוכש".

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה