חשד: חברו של יוסי דהן ז"ל נהג ברכב והיה אחראי להתהפכות


להאזנה לתוכן:

חברו של דהן נעצר אמש על ידי המשטרה, לאחר שעל פי מידע שהגיע למשטרה, הוא נהג ברכב שהתהפך. הוא פינה עצמו לבית החולים באופן עצמאי, ותיאם גרסאות עם חבריו. מעצרו הוארך עד יום ראשון

עשרה ימים לאחר התאונה הטראגית סמוך לבסיס תל נוף, כעת מתברר שיוסי דהן ז"ל לא נהג ברכב שהתהפך. עוד מתברר, שבניגוד לדיווח הראשוני, ברכב שהתהפך היו שלושה - דהן ועוד שני חברים. אחד מחבריו של יוסי הוא שנהג ברכב, כאשר על פי החשד אין ברשותו רשיון בתוקף, וכן הוא שיכור. 

על פי חקירת המשטרה, הצעיר נהג בפראות ברכב, כאשר בשלב מסוים הוא איבד את השליטה על הרכב. החבר חילץ עצמו מהרכב ופינה עצמו עצמאית לבית החולים 'קפלן'. דהן, שבשלב זה מצליח לחלץ עצמו מהרכב, חושב שחברו השני ברכב פצוע קשה. הוא צועד לעבר הכביש, נעמד באמצע הכביש בניסיון לעצור רכב שמגיע מולו ואז נפגע. דהן מת מיד מפצעיו.

אימו של דהן שמגיעה לבית החולים קפלן בעקבות הדיווח על התאונה, רואה במקום את חברו של בנה, שלא מספר לה שהיה ברכב בשעת התאונה. 

התפנית בחקירה התפנית הדרמטית הגיעה לאחר שהמשטרה זימנה את כל ארבעת החברים שנסעו ברכב באותו לילה לחקירה, כאשר אז התברר כי מ' חזר לבית החולים קפלן ברחובות, לשם הסיע שלושה מהחברים שנפצעו קל בקטטה, ותיאם איתם גרסאות.

אתי דהן, אימו של יוסי ז"ל, סיפרה לחדשות 2 באינטרנט מיד לאחר התפנית בחקירה: "הם היו כמו אחים. הם גדלו כאן, אכלו ושתו. אני לא מאמינה שהם הפקירו אותי ככה - אני מרגישה נבגדת".

לגבי ההתפתחות בחקירה אמרה דהן כי הייתה לה תחושה שדהן לא נהג ברכב, ועתה המשטרה הוכיחה את טענותיה. "הוא קיבל חינוך טוב בבית, ותמיד ידע ש'אם שותים לא נוהגים', אני מקווה שהמשטרה תצליח להוכיח שמ' נהג ברכב ולטהר את שמו של יוסי ז"ל", סיכמה.

 
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה