צפו ברגעי האזעקה, בריחת התושבים והנפילה - וידאו בלעדי


להאזנה לתוכן:

בשעות הצהריים, לאחר שדיווחנו על כוננות לנפילת טילים, החרידה האזעקה את אשדוד. שתי טילי גראד נפלו בגן יבנה, וטיל נוסף נפל בחצר מוסד חינוכי באשדוד. אשדוד נט מביא לכם תיעוד מרגעי החרדה ותוצאות הנפילה באשדוד

 

בשעות הצהריים חיסל צה"ל חוליית מחבלים, שהייתה אחראית לירי הטילים ביום רביעי האחרון. מיד לאחר מכן, איימו ארגוני המחבלים שיגיבו על הירי. שעתיים לאחר מכן כבר החרידה האזעקה את רחבי אשדוד והסביבה.

טיל אחד נפל באשדוד, בחצר בית ספר וסמוך למתנ"ס בעיר. בשעת האזעקה היה הפארק הסמוך ומגרשי הכדורגל של המתנ"ס, מלאים בילדים שמחים ששיחקו במהלך השבת.

יניר אינדפורקר, גר בסמוך למקום הנפילה. בשעת האזעקה הוא היה במרפסת ביתו שפונה לכיוון מקום הנפילה. "הייתה אזעקה, ראיתי עשרות ילדים והורים נמלטים. הם רצו לכיוון המתנ"ס. הייתה בהלה רבה. אנחנו נכנסנו לחדר הממ"ד, ופיתאום היה פיצוץ אדיר, שהרעיד את כל הבית", מספר יניר.

אחרי שיצא מהחדר ממ"ד הוא חזר למרפסת, אז ראה את העשן העולה מכיוון בית הספר הסמוך. "תוך זמן קצר היו פה כונני איחוד הצלה דרום, משטרה ומד"א. הגיע גם צוות כיבוי אש".

למקום הנפילה הגיעו מאות סקרנים, למרות הדיווח על כווונות המחבלים לבצע ירי נוסף. הטיל התפוצץ בחצר בית הספר, וגרם נזק רב לכיתות במקום.

מפקד מרחב לכיש, מפקד תחנת המשטרה באשדוד וראש העיר אשדוד, הגיעו לזירת הנפילה. ראש העיר מקיים הערכת מצב בלשכת ראש העיר.

אשדוד נט ימשיך לעדכן ... 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה